خبرگزاری کار ایران

خداوند قران کریم را بر سفره روزی ما قرار داد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۵۴۷

خداوند به کسانی که با قرآن مانوس هستند، عظمتی می‌دهد که در جای دیگر نظیر آن را مشاهده نخواهیم کرد.

مسئول بیستمین دوره مسابقات نیمه نهایی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ۲کشور، گفت: خداوند به کسانی که با قرآن مانوس هستند، عظمتی می‌دهد که در جای دیگر نظیر آن را مشاهده نخواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، رحیم محمدی، مسئول بیستمین دوره مسابقات نیمه نهایی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ۲ کشور، گفت: خداوند قران کریم را بر سفره روزی ما قرار داد تا با آن آرامش بگیریم و از آن نهایت بهره را ببریم.

وی با اشاره به اینکه حرفه ارتباطات و رسانه‌ای شغل بسیار پر دغدغه و استرس‌زایی است، افزود: در طول برنامه‌ریزی و فراهم کردن مقدمات مسابقات هیچگونه استرسی نداشتم و همیشه یک آرامش خاصی در وجودم بود و با این تجربه معنای «الا بذکرالله تطمئن القلوب» را فهمیدم.

محمدی تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۶ استان و با شرکت ۱۱ شرکت تابعه در استان‌ها به میزبانی مازندران سرزمین علویان زادگاه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید برگزار شد و این مایه مباهات ما است.

وی ادامه داد: خداوند به کسانی که در کنار قرآن باشند چنان عظمتی می‌دهد که در جای دیگر نظیر آن را مشاهده نخواهیم کرد.

مسئول بیستمین دوره مسابقات نیمه نهایی شرکت پخش فرآورده های منطقه ۲ کشور اظهار کرد: در بخش آقایان؛ کیکاووس رضایی به عنوان استاد راهنمای بخش آقایان و سید محسن موسوی بلده از تهران، جواد مسگری از مشهد، سید مهدی احمدی و نقی عالیشاه از مازندران به عنوان داوران بخش آقایان مسئولیت قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده دارند.

گفتنی است ٰ؛ در این مراسم قرآنی از تمبر بیستمین دوره مسابقات نیمه نهایی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ۲ کشور، به صورت نمادین رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز