خبرگزاری کار ایران

در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان ساری مطرح شد؛

پخت نان و مکان آن باید از وضعیت بهداشتی بالایی برخوردار باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۱۷

آرد و نان یک بحثحیاتی است و هیچ جایگزینی ندارد و باید با دقت و نظارت کامل امور آرد و نان شهرستان رصد و در جهت برطرف نمودن مشکلات، تعامل و اهتمام جدی صورت پذیرد.

کارگروه آرد و نان شهرستان ساری در خصوص ساماندهی به وضعیت نان و اهمیت نظارت بر امور بهبود پخت و توزیع نان در فرمانداری ساری تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرکز استان، فرماندار مرکز استان در حاشیه جلسه طی گفتگو با مرکز رسانه ایی فرمانداری اظهار داشت: پخت نان و مکان آن باید از وضعیت بهداشتی بالایی برخوردار باشد و همچنین در راستای کیفیت نظارت دقیقی صورت گیرد.

جواد واحدی در ادامه افزود: آرد و نان یک بحثحیاتی است و هیچ جایگزینی ندارد و باید با دقت و نظارت کامل امور آرد و نان شهرستان رصد و در جهت برطرف نمودن مشکلات، تعامل و اهتمام جدی صورت پذیرد.

وی گفت: ساماندهی توزیع آرد در سطح شهرستان از عوامل مهمی است که باید با دقت هر چه تمام انجام گیرد تا بصورت عادلانه توزیع گردد

واحدی هم چنین به مسائلی نظیراقدام در راستای نظارت بر امور خبازی ها، ارسال آرد با کیفیت بالا، اختصاص سهمیه آرد روستایی، جبران کمبود سهمیه آرد اختصاصی شهرستان بر اساس آمار جمعیت و سرانه مصرف هر نفر، نصب تابلو ساعت کار، ساعت پخت نان و مشخص نمودن تعطیلی ماهانه، هم چنین بر بازرسی های منظم از واحد های خبازی اشاره و از اعضای کارگروه خواستار کار عملیاتی دقیق شد.

در این جلسه اعضای کارگروه مشکلات آرد و نان شهرستان را مطرح نمودند. وبخشداران نیز به سهمیه نانوایی در شهر کیاسر، عدم حذف سهمیه تابستانی نانوانی ها، رسیدگی به تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در روستاها، کمبود سهمیه آرد روستایی، تاکید و تذکر بر عدم اختصاص سهمیه تابستانی به نانوانی های ساحلی و گرانی نان در سواحل اشاره داشتند.

قابل ذکر است بخشداران اقدام قانونی نظارت دهیاران برامور واحدهای خبازی را خواستار شدند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز