خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قائم شهر:

برای خدمت به مردم، انتهایی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۲۴

سازمان آتش نشانی قائم شهر با کسب افتخارات بسیار، همچنان به پیشرفت، ترقی و اعتلای امنیت شهری می اندیشد و از پرسنل سازمان خواست هرگز مسیر را تمام شده فرض نکنند زیرا برای خدمت به مردم انتهایی وجود نخواهد داشت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قائم شهر گفت: سازمان آتش نشانی شهرستان از نظر ارائه و انجام برنامه های جدید، الگوی سازمانهای آتش نشانی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، محمد علی شیرسوار در مراسم جشنی که بمناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی برگزار شد با بیان اینکه این روز یادآور دلاوری و رشادت مردانی است که جان خود را در طبق اخلاص می نهند و به مصاف خطر می روند اظهار داشت: سازمان آتش نشانی قائم شهر، بهترین سازمان شهرداری و بهترین سازمان در زمینه الگوسازی می باشد.

وی در ادامه گفت: در گذشته، این سازمان در حوزه ی سخت افزاری و حوزه کاری همانند دیگر سازمانها در سراسر کشور در یک سطح یا حتی عقب تر بود، اما خوشبختانه امروز مدعی هستیم که در حوزه فکری و تئوری و برنامه ریزی در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی، گامهای موثری برداشتیم.

شیرسوار با بیان اینکه سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرستان قائم شهردر حال حاضر در جایگاه بسیار مطلوبی از نظر ایده و ارائه برنامه، قرار دارد افزود: از سراسر کشور از برنامه های سازمان ما برای توسعه سازمان آتش نشانی و عملکرد آن، الگو برداری می کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قائم شهر به حمایت های همه جانبه خانواده های آتش نشانان اشاره کرد و تصریح کرد: اگر این حمایت، صبر و تحمل نبود آتش نشانان نمی توانستند با فکری آزاد و خاطری آسوده فعالیت نمایند.

وی از حاضر نشدن شهردار قائم شهر علی رغم دعوت گلایه کرد و گفت: کاش وی در این مراسم حضور داشت و شاهد بالندگی پرسنل آتش نشانی بود.

شیرسواراز مسئولین حوزه سیاست گذاری خواست با توجه به پرخطر بودن این حرفه، برای این عزیزان کارگشایی نمایند و این مهم را از واجبات خدمات شهرداری برشمرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان قائم شهر در پایان گفت: سازمان آتش نشانی قائم شهر با کسب افتخارات بسیار، همچنان به پیشرفت، ترقی و اعتلای امنیت شهری می اندیشد و از پرسنل سازمان خواست هرگز مسیر را تمام شده فرض نکنند زیرا برای خدمت به مردم انتهایی وجود نخواهد داشت.

گفتنی است این مراسم با حضورمدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران، فرماندار و معاون فرماندار قائم شهر و تنی چند از مسئولین شهری و خانواده پرسنل آتش نشانی برگزار شد.

لازم بذکر است: آتش نشانان قائم شهر در اولین دوره مسابقات عملیلتی ورزشی آتش نشانان استان مازندران، به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس توانستند مقام نخست را کسب نمایند.

این مسابقات درپنج آیتم عملیاتی ورزشی مانند: پهن کردن نوار، کار با خاموش کننده، دیواره و خرک، آبرسانی و طناب کشی برگزار گردید که آتش نشانان استان در رقابتی فشرده به میزبانی شهرداری ایزدشهر و با حضور ۱۸ تیم از سازمانها و واحد های آتش نشانی استان مازندران به رقابت پرداخته که آتش نشانان قائم شهر قهرمان این دوره از مسابقات شدند و به ترتیب شهر های آمل و ایزدشهر مقام دوم و سوم را کسب و در اقدامی خداپسندانه جوایز نقدی این دوره از مسابقات را به انجمن امداد به بیماران سرطانی قائم شهر اهداءنمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز