خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش چالوس:

۱۳ هزار دانش آموز چالوسی روانه کلاس های درس ‌شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۱۵

۱۳ هزار و ۷۲۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان ساماندهی و به فراگیری علم می پردازند.


۱۳ هزار و ۷۲۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان ساماندهی و به فراگیری علم می پردازند.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد صادق فرزیب گفت: ۷۵۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی، ۸۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی استثنایی، ۳۷۵ دانش آموز در مقطع بازرگانی و حرفه ای، ۲۳۰ دانش آموز در مقطع پیش دبستانی، ۵۱۰ دانش آموز در مقطع کار و دانش، ۳۰ دانش آموز در کودکستان استثنایی و ۱۵ دانش آموز در متوسطه حرفه ای استثنایی به فراگیری علم مشغول شدند.

وی افزود: در متوسطه دوره اول ۲۳۵۰ دانش آموز، در متوسطه دوره اول پیش ۱۵ دانش آموز، در متوسطه عمومی ۲۴۴۰ دانش آموز و در هنرستان فنی ۴۰ دانش آموز در سر کلاس های درس در سال تحصیلی جدید حضور دارند.

مدیر آموزش و پرورش چالوس، رمز موفقیت دانش‌آموزان ارتباط خانه نخست دانش‌آموزان با خانه دوم یا مدرسه دانست و گفت: نونهالان ایران اسلامی هر کدام در آینده در جایگاه یک شغل قرار می‌ گیرند که ایران اسلامی به آن‌ها خواهد بالید.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: امنیتی که امروز در جامعه و در مدارس مشاهده می‌کنیم مرهون شهدایی است که در هشت سال دفاع مقدس مردانه جنگیدند.

وی گفت: معلمان و مدیران باید تلاش کنند خاطرات زیبایی در ذهن بچه ها ثبت شود و تلاش کنیم تا بهتربن برنامه ریزی را برای آینده سازان کشور داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش چالوس بیان کرد: ماه مهر آغاز فصل علم آموزی بوده و سرچشمه علم در مهر نهفته است و مهر یک فرصت است.

وی بیان کرد: ایجاد نگرش های مثبت و پویا در دانش آموزان، تقویت انگیزه به تلاش و تحصیل و کاهش دغدغه و اضطراب در دانش آموزان از اهداف حوزه تعلیم و تربیت محسوب می شود.

فرزیب خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نیاز به مشارکت جدی خانواده های دانش آموزان بوده و مدرسه به تنهایی نمی تواند از عهده آموزش و پرورش دانش آموزان بر آید و همه کمبودها را جبران کند.

وی گفت: کیفیت بخشی برنامه های درسی دانش آموزان در مدارس مهم ترین برنامه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید محسوب می شود و خانواده و آموزش و پرورش دو نهاد اصلی در جامعه محسوب و تعامل این دو نهاد در پیشبرد اهداف آموزشی کشور تاثیر گذار است.

فرزیب بیان کرد: امروز یکی از شاخصه های مهم توسعه کشورها میزان دسترسی افراد به آموزش و کیفیت ارایه برنامه های آموزشی است.

مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: خانه و مدرسه از لحاظ فراهم آوردن زمینه های لازم برای رشد کودک مکمل یکدیگر هستند و نقش خانواده در تربیت فرزندان در جامعه بسیار مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز