خبرگزاری کار ایران

تو سط مسئولین شهرستانی انجام پذیرفت؛

تجلیل از نخبگان دانش آموزی، معلمان برتر شهرستان جویبار

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۰۹

برای توسعه شهرستان و شکوفایی استعداد های نخبگان، نیاز به حمایت و راهنمایی دلسوزانه نخبگان و معلمان شهرمان داریم.

فرماندار شهرستان جویباردر مراسم تجلیل از نخبگان و نفرات برتر کنکور ۹۳ که با حضور امام جمعه محترم، معاونت آموزش متوسطه اداره کل استان مازندران، مسئولین شهرستان برگزار گردید با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت علم و فناوری گفت: جهاد در عرصه علم باید با هدف کسب دانش فناوری نوین سرلوحه کار نخبگان علمی باشد.

به گزارش ایلنا از جویبار، رضا گنجی جویباری افزود: بهینه سازی و ساختار نظام عملیاتی کشور به منظور شکوفایی علمی باید به گونه ای باشد که تک تک نخبگان به دنبال تحصیل علوم جدید بروند.

وی با بیان اینکه حاکمیت اخلاق و ارزش های اسلامی در دانش آموزی نهادینه شود بیان داشت: باید به ارزش های اسلامی در تحیل وعلم اهمیت ویژه ای قایل شد.

فرماندار شهرستان جویبار ضمن تقدیر از تلاش دانش آموزان، معلمان و خانواده های دانش آموزان گفت: برای توسعه شهرستان و شکوفایی استعداد های نخبگان، نیاز به حمایت و راهنمایی دلسوزانه نخبگان و معلمان شهرمان داریم.

در پایان نیز از نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی و معلمان برتر شهرستان تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز