خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در مراسم سالگرد زنده یاد جابر معافی:

جابر، شرافت قلم را شرافت بخشید

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۷۳

انسانهای صالح، گرچه بعد از مرگ، جسم پاکشان در دنیا نیست اما حقیقت وجودشان در این عالم هستی ماندگار است که مرحوم جابر معافی عزیز از زمره ی این صالحان بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مرحوم معافی، ماندگارترین و پاکترین انسان عرصه خبر و رسانه در استان مازندران بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " علیرضا یونسی " مراسم اولین سالگرد درگذشت سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران با بیان اینکه مرگ سرنوشت مختوم همه ی بشریت است و همه ی ما بسان مسافرانی هستیم که روزی به اصل خویش باز می گردیم اظهار داشت: در این میان کسانی ماندگار می شوند که در این دنیا به معرفت به خدا و پاکی زندکی کرده اند.

وی ادامه داد: انسانهای صالح، گرچه بعد از مرگ، جسم پاکشان در دنیا نیست اما حقیقت وجودشان در این عالم هستی ماندگار است که مرحوم جابر معافی عزیز از زمره ی این صالحان بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران به پدر و مادر مرحوم معافی بدلیل پرورش و تربیت چنین فرزندی آفرین گفت و از همسر وی که ادامه دهنده راهش است تقدیر و تشکر نمود.

یونسی، با بیان اینکه زیبایی حیات در این است که انسان پاک زندگی کند و صادق باشد افزود: این انسانها ارزش شهدا را دارند و شرافت جابر باعثماندگاری وی شد تا با گذشت یکسال از درگذشتش همچنان داغش تازه بنظر آید و خوبیهایش ورد زبان همه باشد.

وی اظهار داشت: جابر اهل چاپلوسی و خبرسازی کذب نبود و بهمین دلیل ماندگار شد و تا حق و پاکی وجود دارد جابر هم هست.

این مسئول، با بیان اینکه صرف تعریف و تمجید از این مرحوم هنر نمی باشد و باید ادامه دهنده راه او باشیم افزود: پایداری در راه جابر و گسترش دادن شرافتش هنر است زیرا وی شرافت قلم را شرافت بخشید.

یونسی در پایان گفت: درست است که ما در فقدان این جوان دوست داشتنی رسانه دلتنگیم اما جای ناراحتی وجود ندارد و باید خدا را شاکر باشیم که با همچین انسان پاک و نیکوسرشتی زندگی کرده ایم و همواره همانند وی، در راه احیای حقوق مردم تلاش نماییم.

گفتنی است در پایان این مراسم از تمبر یادبود زنده یاد جابر معافی، سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران با حضور مسئولین و خانواده آن مرحوم رونمایی شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز