خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران:

خدمات مرحوم جابر معافی همیشه زنده خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۷۱

خدمات زنده یاد جابر معافی بدلیل وجود صداقت و تلاش برای بستر سازی و بهسازی رسالتش در کار خبر همیشه زنده و ماندگار خواهد ماند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: خدمات زنده یاد جابر معافی بدلیل وجود صداقت و تلاش برای بستر سازی و بهسازی رسالتش در کار خبر همیشه زنده و ماندگار خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در مراسم اولین سالگرد سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران که در سالن سلمان هراتی اداره کل ارشاد مازندران برگزار شد با بیان اینکه جابر معافی نمونه کامل یک فرد دلسوز نسبت به مردم و جامعه بود اظهار داشت: اگر اصحاب خبر عزم و جزمش بر این باشد که از قلم خود در راه توسعه و پیشرفت شهر و استان و کشورش استفاده نماید جامعه ای رو به رشد خواهیم داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه در استان مازندران، همسویی و همدلی اصحاب رسانه در بالاترین درجه است و اظهار امیدواری کرد تا مسئولین از این خدمات به بهترین نحو استفاده کنند.

ابراهیمی از مرحوم جابر معافی بعنوان دوست و رفیق نام برد و افزود: تمام هم و غم این عزیز آن بود که با تحمل سختی های موجود، کارها را به سرانجام نیک برساند تا نامش را جاودانه سازد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از پدربزرگوار و مادر داغدیده ی مرحوم معافی به پاس تربیت همچین فرزندی و همچنین همسرش که در این یکسال ادامه دهنده راه آن مرحوم بوده و قلمش را زمین نگذاشت تقدیر و تشکر نمود و گفت: براستی این عزیز نمونه بارزیک خبرنگار دلسوز و متعهد بود.

در ادامه چند تن از همکاران رسانه ای مرحوم معافی، پشت تریبون حاضر شدند و به ایراد سخن و نقل خاطرات پرداختند.

از جمله آنها، سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان مازندران گفت: هرکجا که خبر بود جابر هم آنجا حضوری فعال داشت تا در اسرع وقت اطلاع رسانی کند.

فرامرز درخشنده به خصائل نیک مرحوم معافی اشاره نمود و افزود: علاقمندی جابر به گویش محلی در جلسات، احترام به پیشکسوت، توجه به صداقت در خبر و تعامل خوب با همکاران از جمله خصوصیات بارز این عزیز بود.

وی از مرحوم جابرمعافی بعنوان انسانی باشخصیت، نجیب و موقعیت شناس نام برد و تصریح کرد: زنده یاد معافی، همیشه پهلوانانه قلم می زد و در این راه، او زبانزد خاص و عام بود.

درخشنده از راه اندازی صندوقی جهت حمایت از خبرنگاران در مواقع بیماری و غیره خبر داد و اظهار داشت: این صندوق بمنظور حمایت مالی از خبرنگاران در مواقع نیاز و حوادث، تشکیل می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز