خبرگزاری کار ایران

با حضور سردار مومنی در آمل برگزار شد؛

آیین پایان سفرهای تابستانی محورهای مواصلاتی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۱۴

آیین پایان سفرهای تابستانی محورهای کشور با حضور سردارمومنی رئیس پلیس راهور کشور، محمدنژاد رئیس پلیس راهور مازندران، مسئولان استانی و شهرستانی در پلیس راه محور هراز شهرستان آمل برگزار شد.

آیین پایان سفرهای تابستانی محورهای مواصلاتی کشور با حضور سردار مومنی در آمل برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آمل، آیین پایان سفرهای تابستانی محورهای کشور با حضور سردارمومنی رئیس پلیس راهور کشور، محمدنژاد رئیس پلیس راهور مازندران، مسئولان استانی و شهرستانی در پلیس راه محور هراز شهرستان آمل برگزار شد.

سرداراسکندر مومنی در این مراسم گفت: امروزه پلیس بر تمام جاده‌های کشور کنترل دارد وتمامی تخلفات از دید پلیس پنهان نیست.

رئیس پلیس راهور ناجا کشور بابیان اینکه بیشتر جاده های برون شهری کشور دارای سیستم های نظارتی و کنترلی هستندافزود: چهار هزار و۸۰۰کیلومتر از جاده های برون شهری به این سیستم اضافه شده اند.

وی اضافه کرد: تمامی خودروها با دوربین های ثبت سرعت در تمام ساعات شبانه روز کنترل میشوند.

سردارمومنی ادامه داد: در روزهای ابتدایی نصب این سیستم ها ۱۰ درصد خودروها تخلف داشتند ولی امروزه با تردد ۵۰ هزار خودرو در ۲۴ساعت درمحورهراز تنها۱۹۹خودرو مرتکب تخلف شدند که عمده تخلفات سرعت غیر مجاز بوده است.

این پلیس گفت: در استان مازندران جاده های هراز، کندوان وفیروزکوه به این سیستم مجهز هستند وچهار هزار و۸۰۰کیلومتر جاده های برون شهری به جمع سیستم های هوشمند اضافه شده است.

وی در پایان متذکر شد: تمام رفتار و تخلفات رانندگان کنترل شده و هیچ چیز از دید پلیس پنهان نیست وامیدوارم به نقطه ای برسیم چه در زمان حضور پلیس و چه در زمان عدم حضور رانندگان تخلفی مرتکب نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز