خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویِژه آمل:

درهای دولت تدبیر و امید به روی همه افراد داری فکر و اندیشه برتر باز است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۱۶

انتظار ما از مدیران فرهنگی دانشگاهها این است که درجهت افزایش بصیرت افزائی باهمکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری درمحیط دانشگاهها تلاش مضاعفی راداشته باشند.

معاون استاندار وفرماندار ویِژه آمل گفت: درهای دولت تدبیر و امید به روی همه افرادی که داری فکر و اندیشه برتر می باشند باز است.

به گزارش ایلنا از آمل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل، غلامحسین شفیع زاده در جلسه شورای راهبردی کمیسیون دانشجوئی که با حضور روسای دانشگاهها درسالن اجتماعات شهدای ششم بهمن فرمانداری آمل برگزارشد با اشاره به این که اگر دانشگاههای ما در تحولات اساسی کشور همگام با دولت و مردم نباشند، راه به جایی نخواهیم برد گفت: دانشگاه و اجتماع دو بال توسعه و امنیت کشور هستند و نظام هزینه های امنیت را که هزینه های خاکستری محسوب می شود، می پردازد تا دانشجویان و اساتید ما با آرامش بتوانند در پیشبرد توسعه کشور گامهای بلندی را بردارند.

وی افزود: دانشگاه نقطه اساسی هرجامعه وکشوری است اگر دانشگاه ها اصلاح بشود آینده آن جامعه اصلاح خواهدشد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه همه باید خودرابرای بازگشائی دانشگاه ومدارس آماده کنیم ادامه داد: ما دست خودمان را بسوی دانشجویان و اساتید دراز می کنیم تا به یاری هم در فضایی استوار بر تدبیر و امید، در توسعه هرچه بیشتر شهرستان سهیم باشیم.

شفیع زاده بیان داشت: انتظار از مدیران فرهنگی دانشگاهها این است که درجهت افزایش بصیرت افزائی باهمکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری درمحیط دانشگاهها تلاش مضاعفی راداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کرسی آزاد اندیشی در دانشگاهها برطبق قانون وبا حضور اساتید مجرب ودیندار برگزارشود خاطرنشان کرد: درطلیعه دهه پیشرفت وعدالت گفتمان اعتدال وعقلانیت دردانشگاهها ومحیط دانشجوئی درقالب کرسی آزاد اندیشی شرایط قوی وموثرکرسی ها درفضای دانشگاهها رافراهم آوریم.

وی تاکید کرد: درشهرستان آمل ۲۰ دانشگاه و۲۸هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند تصریح کرد: این دانشجویان در ۱۱ خوابگاه مجاز و ۴۳ خوابگاه خودگردان سکونت دارند.

معاون استاندار با تاکید بر رسیدگی به مطالبات صنفی دانشجویان گفت: تمام انها آینده سازان این کشور هستند ومدیران دانشگاه ها برای رسیدگی به مطالبات صنفی کمیته های حمایتی را بوجود آورند.

فرماندار ویِژه شهرستان آمل خاطرنشان کرد: دانشجویان و اساتید ما به عنوان افراد تحصیلکرده و فرهیخته این جامعه هیچگاه نباید خود را در اردوگاهی دیگر ببینند زیرا همه ما در یک اردوگاه بسر می بریم و آنهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شفیع زاده با اشاره به شبیخون گسترده فرهنگی دشمن در دو دهه اخیر، تأکید کرد: دشمن جوان ایرانی را هدف گیری کرده است و ما موظفیم در حوزه مقابله با جنگ نرم از دانشگاه ها غافل نشویم.

وی در ادامه گفت: شاید تاکنون از ظرفیت نخبگان شهرستانی کمتر استفاده کرده ایم اما این نوید را می دهیم که درهای دولت تدبیر و امید به روی همه افرادی که داری فکر و اندیشه برتر می باشند باز است و ما خوشحال می شویم که از ظرفیت این افراد در توسعه و آبادانی کشور وشهرمان بهره مند شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز