خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران:

مازندران میزبان جشنواره استانی قصه‌گویی کانون پرورش فکری شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۶۵

به منظور برگزاری هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری، جشنواره استانی قصه گویی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: به منظور برگزاری هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری، جشنواره استانی قصه گویی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

قبه گزارش ایلنا از ساری؛ اسم عزیززاده گرجی اظهار کرد: هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی، شهریورماه امسال بارویکرد برگزاری جشن قصه گویی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در فراخوانی از عموم علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا ضمن حضور در مرحله کتابخانه ای اثر خود را در لوح فشرده با کیفت خوب ضبط کرده به همراه تکمیل فرم ثبت نام پیوستی تا ۱۵ مهر ۹۳ به دبیرخانه ارسال کنند.

گرجی گفت: دبیرخانه پس از داوری آثار رسیده به صورت تلفنی از همه منتخبین دعوت تا در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی سراسر کشور، اشاعه فرهنگ قصه گویی، اشاعه و حفظ قصه های بومی و محلی و معرفی قصه های مناسب به اولیای تربیتی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: با توجه به آزاد بودن موضوع، قصه گویان می توانند قصه هایی با درون مایه آموزشی، تربیتی با گرایش های مذهبی، علمی، تاریخی، اجتماعی با شیوه های مناسب ارائه کنند.

مهلت ارسال آثاربه دبیرخانه تا ۱۵ مهر ۹۳ بوده و در ۲۷ مهر ۹۳ نیز جشنواره استانی قصه گویی برگزار می شود. علاقه‌مندان به قصه گویی با شرایط سنی بالای ۱۹ سال می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز