خبرگزاری کار ایران

درمهرماه برگزارمیگردد؛

برگزاری نخستین جشنواره جویبار پایتخت کشتی ایران

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۴۶

نخستین جشنواره جهانی جویبار پایتخت کشتی ایران ۲۴ و۲۵ مهر ماه سالجاری در شهرستان جویبار برگزار میشود.

فرماندار شهرستان جویبار در نشست خبری نخستین جشنواره جهانی جویبار پایتخت کشتی ایران با اشاره به اینکه دوسال پیش شهرستان جویبار به عنوان پایتخت کشتی ایران مطرح شده بود گفت: زیرساخت های ورزشی این در حد واندازه نام و افتخارآفرینی در میادین جهانی و بین المللی نیست وباید به این شهرستان توجه ویژه شود تا با استحقاق خود برسد.

به گزارش ایلنا از جویبار، رضا گنجی با اعلام اینکه در دولت نهم دهکده المپیک مصوب هیات دولت شده بود اما هرگز اجرایی نشد، افزود: رسانه ها و خبر گزاری ها و مطبوعات بازوی توانمند هستند که باید به کمک آنها شهرستان جویبار در عرصه ورزشی به جایگاه واقعی خود برسد و این جشواره فرصت مناسبی برای این کار است.

شهردار شهرستان جویبار هم در این نشست با بیان اینکه فیلا رسما جویبار را پایتخت کشتی معرفی کرد بیان کرد: نخستین جشنواره جهانی جویبار پایتخت کشتی ایران ۲۴ و۲۵ مهر ماه سالجاری در شهرستان جویبار برگزار میشود.

حمید بخشی افزود: شهرستان جویبار با ۲۰ کیلومتر سواحل و دارا بودن منطقه گردشگری چپکرود فرصت مناسبی برای این شهرستان است تا بیشتر به گردشگران معرفی شود.

وی تصریح کرد: چهره های برجسته ورزشی، پهلوانان و نام آوران و مسولان کشوری در این جشنواره دعوت شده اند.

امید دبیر هیات کشتی شهرستان جویبار نیز در این نشست خبری با اعلام این خبر ۵و ۷ آذرماه لیگ جهانی کشتی در جویبار برگزار میشود گفت: شهرستان جویبار در تمام رده های سنی در تیم ملی کشتی ملی پوش دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز