خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری:

انتخابات اتحادیه بافندگان فرش۲۶ شهریور ساری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۰۵

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از برگزاری انتخابات اتحادیه صنف فرش دستباف ساری در روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: انتخابات اتحادیه بافندگان فرش مرکز مازندران ۲۶ شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، اسماعیل هادی‌نژاد از برگزاری انتخابات اتحادیه صنف فرش دستباف ساری در روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به انقضای مدت چهار ساله هیئت مدیره قبلی، انتخابات هیئت رئیسه جدید این اتحادیه با حضور ۲۳ کاندیدا برگزار می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از ۱۰ هزار بافنده فرش دستباف در شهرستان دارای کارت قالیبافی هستند به همین منظور تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات در کمال صحت و آرامش اندیشیده شده است.

وی مکان‌های برگزاری انتخابات روز چهارشنبه را اعلام کرد و گفت: چهار مکان برای استقرار صندوق جمع‌آوری آرا در نظر گرفته شده است.

هادی‌نژاد خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند رای خود را در صندوق‌های مستقر در بلوار امیر مازندرانی، ابتدای خیابان وصال شیرازی، محل اتحادیه فرش، خیابان ملامجدالدین آستانه ملامجدالدین، بلوار کشاورز مسجد شکوهی و بلوار امام رضا، خیابان امامزاده عباس و مسجد صاحب‌الزمان بیاندازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز