خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بابلسر خبرداد:

احداث۴.۵ کیلومتر اتوبان راه روستای در بابلسر

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۳۷

معاون فرماندار بابلسر از احداث۴.۵ کیلومتر اتوبان راه روستای در بخش مرکزی بابلسر خبرداد. / پیشرفت و توسعه روستاهای بابلسر چشمگیر است.

معاون فرماندار بابلسر گفت: ۴.۵ کیلومتر اتوبان راه روستای در بخش مرکزی بابلسر احداثمی‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، رضا محسن‌پور, معاون فرماندار شهرستان بابلسر با اشاره به مشارکت مردمی, این شهرستان را پیشرو مشارکت در سطح استان برشمرد و اظهار داشت: اگر امروز شهرستان بابلسر توانست به عنوان پایلوت مشارکت مردمی در اجرای طرح هادی و آسفالت راه‌های روستایی در سطح استان معرفی شود نشان از تعامل و همکاری بین مردم و مسئولان و مشارکت بالای مردمی این شهرستان دارد.

وی پیشرفت و توسعه روستاهای این شهرستان را چشمگیر دانست و افزود: تغییرات در روستاها زمانی اتفاق می‌افتد که برای روستا برنامه داشته باشیم و آن را به مرحله اجرایی درآوریم.

معاون فرماندار بابلسر با اعلام اینکه قرار است با مشارکت مسئولان، شوراها و دهیاران بخش مرکزی ۴.۵ کیلومتر اتوبان روستایی احداثشود، عنوان کرد: امسال از سهم نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای طرح هادی روستاها، ۷۰۰ میلیون تومان برای برق‌رسانی، یک میلیارد تومان برای اداره راه و شهرسازی استفاده شده است.

محسن‌پور با بیان اینکه روستایی موفق‌تر است که بتواند مشارکت بیشتری از مردم را کسب کند، با تاکید به تلاش در جهت اتمام و تکمیل پروژه‌های طرح هادی روستاها تا ایام مبارک دهه فجر خاطرنشان کرد: در این ایام فاز نخست اتوبان احمدکلا، اجاکسر و علی‌آباد و طرح بلوار روستای باقرتنگه به پایان می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز