خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل خبرداد:

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بسیجیان کارآفرین آمل

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۸۸

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل از اختصاص۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بسیجیان کارآفرین این شهرستان خبرداد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل گفت: امسال۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بسیجیان کارآفرین این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از آمل، احمد یگانه صبح امروز با اشاره به اختصاص تسهیلات بانکی به ۲۵۷ بسیجی از سوی این سازمان خبر داد و گفت: این تسهیلات به بخش‌های پرورش ماهی، پرورش مرغ بومی، پرورش زنبور عسل، پرورش شترمرغ، پرورش ماکیان، پرورش قارچ، تولید کود کمپوست، تولید صنایع‌دستی و پرورش گل ‌و گیاه اختصاص یافت.

وی با اعلام اینکه برای اختصاص این تسهیلات بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال وام اعطا شد، ادامه داد: این تسهیلات در سال گذشته حدود ۳۰ میلیارد ریال بوده است که امسال قبل از پایان سال مابقی تسهیلات به بسیجیان اختصاص خواهد یافت.

یگانه اضافه کرد: در ادامه ارائه این تسهیلات یک دستگاه جوجه‌کشی ۵۰۰ قطعه‌ای به یک زن سرپرست خانواده اهدا شد.
این مسئول از فعالیت دیگر این سازمان تشکیل کارگروه اقتصادی شورای راهبردی بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: با برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی حدود ۴۰۰ نفر از بسیجیان این شهرستان از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهر و روستا در این همایش حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در این امر امسال پنج نمونه از محصولات اقتصاد مقاومتی بین بسیجیان توزیع شد، افزود: در این عرصه با حضور ۲۰۰ نفر کلاس کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد.

یگانه با تاکید بر این که هم‌اکنون از سوی این سازمان پنج پروژه احداثخانه بهداشت در روستاهای شهرستان آمل در دست اجراست، ابراز داشت: این خانه‌های بهداشت در پلور، پلک علیا و سفلی، کته‌پشت علیا و سفلی، شادمحل علیا و سفلی و روستای نفرخیل واقع است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل با اشاره به ساخت پایگاه‌ها و احداثپروژه‌ها بیان داشت: تاکنون خانه عالم اسکومحله، پایگاه امام خمینی(ره) نوآباد، پایگاه خواهران روستای قائم‌محله، پایگاه روستای عظیم‌آباد، پارک وسطی‌کلا و یادمان شهیده طاهره هاشمی شهیده شاخص سال ۹۳ از سوی این سازمان انجام شد.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی جوانان ۶۰ جوان بسیجی به جهاد کشاورزی آمل معرفی و به‌کار گرفته شدند، تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح سه نفر از دانشجویان بسیجی به اداره دامپزشکی و چهار نفر به راه و شهرسازی معرفی شدند.

یگانه در اجرای طرح هجرت سه دانش‌آموزی از فعالیت ۲۸۱ نفر دانش‌آموز در مدارس شهرستان آمل خبر داد و عنوان کرد: این دانش‌آموزان به مدت ۱۰ روز تاکنون توانستند ۲۵ مدرسه شهر و روستای آمل را بهسازی و نوسازی کنند، همچنین در اجرای اردوهای جهادی یک روزه نیز یک‌هزار نفر بسیجی برای بهسازی محلات شرکت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز