خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری ویژه آمل:

ساخت‌وسازهای غیرمجاز حریم ممنوعه تخریب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۴۰

هم‌اکنون هیچ یک از دستگاه‌های خدماتی به ساخت‌وسازهای غیرمجاز خدماتی ارائه نمی‌دهند. / ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شده به دستور حکم قضایی در حریم ممنوعه تخریب می‌شوند.

معاون فرماندار ویژه آمل تاکید داشت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز به دستور حکم قضایی در حریم ممنوعه تخریب می‌شوند.

به گزارش ایلنا از آمل، سیدجعفر رسولی ظهر امروز در جلسه ستاد جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان با بیان اینکه در امر مبارزه و جلوگیری از هرگونه ساخت‌وساز غیرمجازعوامل دادگستری و فرمانداری مکمل هم هستند، یادآور شد: هم‌اکنون به روی جدی مدیران استان و شهرستان در این امر مشغول کار شدند و دادگستری استان نیز با توجه به حساسیت مسئله با موضوع برخورد می‌کنند.


وی با اشاره به اینکه این پیگیری‌ها اگرچه در گذشته برای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز انجام می‌شد، گفت: اما بدلیل ناهماهنگی بین دستگاه‌های ذی‌ربط شهرستان‌ها در نحوه برخورد و میزان جدیت، موجب دل‌سردی در میان مجریان قانونمند ایجاد ‌شده بود.

رسولی با اعلام اینکه شهرستان آمل با توجه به اهمیت موضوع تاکنون توانسته در این امر به موفقیت برسد، اذعان داشت: برای ادامه این کار نیز همه مدیران باید وظیفه اداری خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

این مسئول با تاکید براینکه هم‌اکنون هیچ یک از دستگاه‌های خدماتی به ساخت‌وسازهای غیرمجاز خدماتی ارائه نمی‌دهند، ابراز داشت: در این امر ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شده به دستور حکم قضایی در حریم ممنوعه نیز تخریب می‌شوند.

وی یادآور شد: جهاد کشاورزی و بخشداری‌ها در خط مقدم جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و اعمال قانون هستند.


رسولی با اشاره به برتری بخشداری مرکزی شهرستان آمل در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح استان بیان داشت: برتری یک بخش از آمل باعثافتخار برای این شهرستان است و این کسب رتبه موجب می‌شود تا در این بخش بیشتر توجه شود.


با افراد مشارکت‌کننده در امر ساخت و ساز برخورد می‌شود

دادستان شهرستان آمل نیز در ادامه جلسه از مصمم بودن دستگاه قضایی در برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز خبرداد و گفت: هم‌اکنون وضعیت آمل در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز نسبت به مناطق دیگر مطلوب است و انتظار برخورد قوی‌تر را داریم.

علی طالبی ضمن تشکر از مدیران همراه و شخص معاون فرمانداری که با تمام وجود پی‌گیرموضوع هستند، اظهار داشت: اینگونه جلسات باید در بالاترین سطح در میان مدیران برگزار شود و مطمئن باشیم نتیجه این گونه جلسات آبادانی و حفظ کاربری باغات و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی همچون سایر دستگاه‌ها خواهان آرامش است، افزود: شاید اجرای قانون به مزاج کسی خوش نیاید ولی قانون برای اجرا تدوین می شود و این دستگاه صرفا دنبال تخریب نیست.

طالبی با تاکید براینکه برخورد با متجاوزین شعار ماست و دست مدیرانی که خوب کار می‌کنند را می‌فشاریم، بیان داشت: در این امر با افراد مشارکت‌کننده در امر ساخت و ساز برخورد می‌شود همچنین هرگونه دستگاه، ابزار و یا خودرویی که در ساخت و ساز غیرمجاز و خارج از بافت و در بستر رودخانه انجام می‌گیرد، مشارکت داشته باشند، ضبط می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز