خبرگزاری کار ایران

از ابتدای مهر؛

طرح یاوران ولایت، در سراسر مدارس متوسطه دوم مازندران اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۷۶

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلای مازندران از اجرای طرح یاوران ولایت، از ابتدای مهر در سراسر مدارس دوره دوم متوسطه مازندران خبرداد.

شعبانعلی حیدریان در افتتاحیه طرح «یاوران ولایت» گفت: پیشگامان بسیج دانش‌آموزی علاوه بر بازگوکردن نقاط قوت مدارس، به آسیب‌شناسی مدارس می‌پردازند.

به گزارش ایلنا از ساری، شعبانعلی حیدریان در افتتاحیه طرح «یاوران ولایت» و نخستین دوره آموزش فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام بسیج دانش‌آموزی خواهران که در اردوگاه بادله ساری برگزار شد، اظهار داشت: این کارگاه آموزشی سه‌روزه، با همکاری آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلای مازندران همگام با سایر استان‌های کشور، با بهره‌گیری از اساتید مجرب تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در مجموع، ۳۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر مقطع دوم متوسطه(دهم، یازدهم و دوازدهم) به میزان مساوی، هر کدام در سه روز متفاوت و به تفکیک جنسیتی در کلاس‌های آموزشی در بخش‌های تربیتی و مدیریتی شرکت می‌کنند که دوره آموزشی پسران در روزهای گذشته برگزار شد.

حیدریان درباره انتخاب این دانش‌آموزان گفت: براساس شیوه‌نامه‌های ارسالی به مدارس، برترین‌های هر مدرسه انتخاب شدند، و به کارگاه‌های آموزشی سپاه دعوت شدند و سپس آموزش‌های ارائه شده را برای بازگو کردن آسیب‌شناسی و بیان نقاط قوت مدارس به کار خواهند گرفت.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلای مازندران گفت: طرح یاوران ولایت، از ابتدای مهر در سراسر مدارس دوره دوم متوسطه اجرا می‌شود.

پیشگامان بسیج دانش‌آموزی علاوه بر آموختن شیوه‌های جدید مقابله با جنگ نرم و نحوه ارائه آن به دانش‌آموزان، در یادواره‌های شهدا، جنگ شادی، دیدار با علما، مسابقات ورزشی و فرهنگی شرکت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز