خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی بابلسر:

اعتبارات موجود جوابگوی نیازهای بابلسر نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۱۴

اعتبارات ابلاغ شده به طور کامل به شهرستان تخصیص نمی‌یابد که این امر سبب می‌شود بسیاری از برنامه‌ریزی‌های ما از بین برود.

بخشدار مرکزی بابلسر گفت: اعتبارات موجود جوابگوی نیازهای این شهرستان نیست.

به گزارش ایلنا از بابلسر، مسیب میررمضانی در نشست صمیمی فرماندار با خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر اظهار داشت: دغدغه همه مسئولان شهرستان رفع مشکلات و به حداقل رساندن آن با اعتبارات موجود است.

وی با بیان این که اعتبارات موجود جوابگوی نیازهای شهرستان نیست، بیان داشت: حتی اعتبارات ابلاغ شده نیز به طور کامل به شهرستان تخصیص نمی‌یابد که این امر سبب می‌شود بسیاری از برنامه‌ریزی‌های ما از بین برود.

بخشدار مرکزی بابلسر با تاکید به نقد منصفانه به دور از اهداف شخصی و مغرضانه، وحدت و انسجام در همه گروه‌ها را از تأکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و از رسانه‌ها خواست تا در این راه گام بردارند.

میررمضانی با تأکید بر این که نقد ضرورت جامعه امروز است، خطاب به خبرنگاران گفت: نقد مدیران ابزار پیشرفت و توسعه یک جامعه است اما نباید در قالب تخریب به‌کار برده شود.

وی با اشاره به اهمیت رسانه‌ها تأکید کرد: رسانه‌ها دریای جوشان افکار عمومی هستند و باید به آنها بها داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز