خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی مازندران خبر داد:

دریافت مجوز راه‌اندازی شعبه «جامعه نیکوکاری ابرار» در مازندران

کد خبر : ۲۰۲۹۸۰

جامعه نیکوکاری ابرار نهادی مستقل و تشکلی مردم‌بنیاد است که با بسیج توان اعضای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور هدایت کارهای خیر اصحاب کسب و پیشه را مدنظر دارد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران از اخذ مجوز راه‌اندازی شعبه جامعه نیکوکاری ابرار در این استان خبرداد.

غلامرضا عشریه گفت: پس از دو سال پیگیری مکرر و موافقت هیئت امنا جامعه نیکوکاری ابرار با صدور مجوز شعبه‌ای در مازندران به‌زودی در اتاق بارزگانی استان برای کمک به نیازمندان و ارایه خدمات به این قشر راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان این که «ابرار» پاسخی است به آرمانی که از سالیان پیش در ذهن دردمندان و دلسوختگان تشکل‌های بخش خصوصی برای ثمربخشی درخت تناور اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران وجود داشت، بیان داشت: ابرار مشارکت در ساماندهی انجام کارهای خیر جامعه و تحقق هرچه افزون‌تر نیکوکاری‌هاست.

عشریه اظهار داشت: جامعه نیکوکاری ابرار نهادی مستقل و تشکلی مردم‌بنیاد است که با بسیج توان اعضای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور هدایت کارهای خیر اصحاب کسب و پیشه را مدنظر دارد.

وی تصریح کرد: روزگاری کارهای خیر فعالان اقتصادی در همه نقاط جهان دامنه داشت و اسلام توسط این افراد به دورترین نقاط جهان معرفی شد، امروز نیز انتظار می‌رود جامعه نیکوکار بخش خصوصی مأموریت‌ها و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را در برنامه خود قرار دهد.

عشریه تاکید کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در طول حیات خود در تمام زمینه‌های خیر از امداد و کمک‌رسانی در سوانح و حوادثغیرمترقبه، ساخت مدارس، مساجد و فعالیت‌های فرهنگی در داخل و خارج از کشور و حمایت از ناتوانان تحصیلات عالی فعال بوده و نهاد «جامعه نیکوکاری ابرار» به توسعه آن فعالیت‌ها و دیگر خدماتی همچون بورسیه تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد نیازمند اهتمام خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز