خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

آنژیوگرافی دوم مرکز قلب مازندران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۸۷

با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، آنژیوگرافی دوم مرکز تخصصی قلب فاطمه الزهرا(س) ساری افتتاح شد.

صبح امروز با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مهندس دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، آنژیوگرافی دوم مرکز تخصصی قلب فاطمه الزهرا(س) ساری افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از ساری، قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه با بیان اینکه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) ساری تنها مرکز تخصصی دولتی در بخش قلب در این استان است، گفت: به همین دلیل میزان مراجعه به این مرکز بالاست.

وی، با اشاره به تحولات مثبت در عرصه سلامت ودرمان بیماران افزود: با اجرای برنامه تحول نظام سلامت، لوازم جراحی قلب توسط بیمارستان تامین می شود و پرداختی بیماران از ۴ میلیون تومان به کمتر از یک میلیون تومان رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، به اورژانس درحال ساخت در بیمارستان قلب فاطمه الزهرا(س) اشاره کرد و اظهار داشت: این بیمارستان مطابق با استانداردهای دنیا در حال ساخت است که امیدورایم تاپایان سال جاری راه اندازی شود.

جان بابایی، ادامه داد: بناست سی سی یوی اطفال نیز به بخشهای این بیمارستان افزوده شود.

وی، با بیان اینکه خدمات ارزشمندی توسط متخصصین این مرکز به بیماران ارایه می شود، گفت: بیماران استانهای همجوار نیز از خدمات این بیمارستان برخوردار می شوند.

رئیس بیمارستان تخصصی قلب فاطمه الزهرا(س) ساری نیز با بیان اینکه این مرکز دارای ۱۱۷ تخت فعال است، اظهار داشت: سالانه ۱۸۰۰ عمل قلب باز در این مرکز انجام می شود.

آریا سلیمانی، با بیان اینکه عملیات توسعه و تجهیز بخش اورژانس بیمارستان از ۴سال قبل در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: مرکز تحقیقات و بخش اکو نیز در این مرکز در حال احداثاست.

وی ادامه داد: با بهره برداری از طرحهای درحال انجام، ۷۵ تخت به تختهای بیمارستان افزوده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز