خبرگزاری کار ایران

نادر مقدس:

برگزاری جشنواره‌ها موجب رشد تولید فیلم‌های ویدیویی در کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۲۳

برگزاری جشنواره بین‌المللی موجب رشد تولید فیلم‌های ویدیویی در سینمای کشور می‌شود.

کارگردان، فیلمساز و تهیه‌کننده نامی کشور مطرح کرد: برگزاری جشنواره بین‌المللی موجب رشد تولید فیلم‌های ویدیویی در سینمای کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آمل، نادر مقدس شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس در مجتمع فرهنگی و هنری اریکه آریایی شهرستان آمل در جمع خبرنگاران این شهرستان ضمن خبر راه‌اندازی یک مرکز آموزشی پس از ۳۰ سال تلاش به همراه همسرشان افسانه منادی بیان داشت: این مرکز آموزشی در بابل برای آموزش جوانان علاقمندان به عرصه هنر و بازیگری گشایش یافته است.

وی وضعیت سینما ایران را نسبت به ۳۰ سال پیش یادآور شد: با توجه به دولت جدید تدبیر و امید الان سینما در ایران را نمی‌توان ارزیابی کرد.

مقدس با اعلام اینکه در دولت جدید طی یک سال و اندی اتفاق نویی در عرصه سینما ایران نیافتاده است، اذعان داشت: با همه بحران‌ها، ناملایمات، گرفتاری‌های سال‌های گذشته سینما در حال پیش است.

این کارگردان مطرح در سینما و تلویزیون با عنوان اینکه عضو شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران است، تصریح کرد: با توجه به فعالیت در این شورا دوستانی مشاهده می‌شود که با شوق و ذوق برای ساختن فیلم می‌روند که امیدواریم سال‌های سال با ساختن فیلم‌های متعدد در جشنواره‌های زیاد به اجرا درآید.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم یاس از کارگردانی و تهیه‌کنندگی ساختن ۱۶اثر در فیلم ویدیویی جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی خبرداد و گفت: در این عرصه جزو باسابقه‌ترین فیلم‌های ویدیویی هستم که اکثرا در جشنواره‌های داخلی و خارجی اکران شد.

مقدس با اعلام اینکه دور اول جشنواره که حمیدرضا عباسیان مدیر اجرایی در تهران راه انداختند جشنواره فیلم‌های ویدویی در سطح دنیا به اندازه فیلم‌های داخلی در همه جای دنیا فراوان است، اظهار داشت: در آن سال امیدوار بودیم که برگزاری این جشنواره‌ها موجب رشد و تولید فیلم‌های ویدویی که برای خانواده‌هاست، شکل گیرد که تاثیر خود را گذاشت.

این فیلمساز مازندرانی با ابراز تاسف از عدم اجرای این جشنواره در کشور بیان داشت: اما امیدواریم این جشنواره پس از دو سال فاصله در مازندران به عنوان دومین جشنواره شکل بهتری پیدا کند و باعثتولید رشد فیلم‌های ویدویی در سینمای خانگی کشور شود و کیفیت کار را بالا ببرد.

وی در پایان آخرین کار خود با عنوان پرونده‌ای برای سارا نام برد و گفت: پروانه ساخت این کار هفته پیش صادر شده که به کارگردانی بنده و تهیه‌کنندگی اکبر نبوی بزودی کلید آن در مازندران در منطقه سوادکوه، شیرگاه زده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز