خبرگزاری کار ایران

به منظور تامین آب ۱۰ هزار و ۶۶۰ خانوارتحت پوشش شرکت آبفای شهری مازندان؛

۵ پروژه آبرسانی در شهرهای نور، چمستان و محمودآباد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۴۱

با افتتاح ۵ پروژه آبرسانی در شهرهای نور، چمستان و محمودآباد، آب شرب بیش از ۱۰ هزار و ۶۶۰خانوار تحت پوشش شرکت آبفای شهری مازندان، تامین شده است.

با افتتاح ۵ پروژه آبرسانی در شهرهای نور، چمستان و محمودآباد، آب شرب بیش از ۱۰ هزار و ۶۶۰خانوار تحت پوشش شرکت آبفای شهری مازندان، تامین شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران در آیین افتتاح پروژه های شهر محمودآباد گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا دستگاه های اجرایی فعالیتها و عملکردهای یکساله خود را به مردم نشان دهند.

احسانی، بر مشارکت مردم در اجرای پروژه ها تاکید و تصریح کرد: مشارکت مردم در اجرای سریع پروژه های عمرانی و خدماتی موثر است.

وی، ادامه داد: مسئولان و مدیران استانی با کمک و حمایت مردم می توانند در راستای توسعه و شکوفایی مازندران گام بردارند.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران نیز ضمن تشریح طرحهای افتتاح شده در حوزه آب در شهر محمودآباد، با بیان اینکه یک حلقه چاه با آبدهی ۷۰ لیتر در ثانیه در این شهر وارد مدار بهره برداری شد، تصریح کرد: این طرح نیز با هدف افزایش توان تامین و مقابله با کمبود آب با اعتبار ۲۵۰۰میلیون ریال وبرخورداری ۴۲۰۰ خانوار به بهره برداری رسید.

ذبیح الله ذاکری گفت: به منظور تامین و آبرسانی به مسکن مهراین شهر، عملیات ایجاد خط انتقال وشبکه توزیع آب با تخصیص ۳۲۰۰ میلیون ریال از سال ۹۱ در دستور کار قرار گرفت.

وی، افزود: با افتتاح این طرح ۴۸۰ خانوار ساکن در مسکن مهر محمودآباد از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

همچنین در مراسم بهره برداری از طرحهای آبرسانی شهرهای نور و چمستان، معاون بهره برداری شرکت آبفای شهری مازندراناز آغاز به کار یک حلقه چاه با آبدهی ۱۵ لیتر در ثانیه با هدف افزایش توان تامین و مقابله با کمبود آب در شهرچمستان خبر داد وگفت:

همزمان با افتتاح این طرح، خط انتقال آب به طول ۳۰ متر نیز به بهره برداری رسید.

محمدرضامحمودی، هزینه صرف شده برای تامین آب شهر چمستان را ۲۵۰۰ میلیون ریال وافراد تحت پوشش این طرحها را ۱۰۰۰ خانوار دانست.

وی، ادامه داد: در شهر نور با حفر و تجهیز یک حلقه چاه ۳۸ لیتر در ثانیه به آب شهر نور افزوده شد.

معاون بهره برداری شرکت آبفای شهری مازندران، با بیان اینکه همزمان با حفر وتجهیز این چاه، عملیاتخط انتقال آب و احداثاطاقک و حصارکشی نیز به اتمام رسید، گفت: با بهره برداری از این طرح، کمبود آب ۲هزار و ۲۸۰ خانوار این شهر برطرف شد.

مهندس محمودی، از بهسازی و مهندسی مجدد ۵ حلقه چاه در شهر نور با هدف افزایش توان و تامین آبرسانی به میزان ۶۵ لیتر در ثانیه خبر داد و اظهار داشت: برای عملیاتی نمودن این طرح یکهزار میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت و۲۷۰۰ خانوار نیز از مزایای آن بهره مند شدند.

معاون بهره برداری شرکت آبفای شهری مازندران ادامه داد: به منظور تامین آب در دراز مدت، در حال پیگیری احداثمجتمع های آبرسانی با همکاری آب منطقه ای استان و وزارت نیرو در مازندران هستیم.

خنجری فرماندار نور نیز در سخنانی از پیگیریهای مجدانه مجموعه شرکت آبفای شهری مازندران در تامین آب مشترکین قدردانی کرد و خواستار ویژه مسئولان به این منطقه شد.

گفتنی است در این مراسم علاوه برامام جمعه چمستان، مدیران منطقه امورآب وفاضلاب شهری نور و محمودآباد و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز