خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای ورزشی بخش مرکزی:

مشعل المپیاد ورزشی روستایی در میدان امام حسین ساری روشن می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۶۹

رئیس شورای ورزشی بخش مرکزی شهرستان ساری از برگزاری المپیاد ورزشی شهدای بخش مرکزی خبر داد. / برگزاری المپیاد و احیای ورزش روستاها می‌تواند زمینه‌ساز روحیه پهلوانی باشد.

رئیس شورای ورزشی بخش مرکزی شهرستان ساری از برگزاری المپیاد ورزشی شهدای بخش مرکزی خبر داد. وگفت: برگزاری المپیاد و احیای ورزش روستاها می‌تواند زمینه‌ساز روحیه پهلوانی باشد.

به گزارش ایلنا از ساری، حامد یوسفی اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات المپیاد ورزشی با ۲۰ رشته تیمی و انفرادی مانند فوتسال، والیبال،، طناب‌کشی، و تیراندازی و بازی های بومی محلی دیگر در دو بخش آقایان و بانوان از جمعه ۷ شهریور در سالن سید رسول افتتاح میگردد.

وی افزود: در این المپیاد مردان با ۱۱رشته ورزشی و بانوان با ۹ رشته به رقابت می پردازند.

رئیس شورای ورزشی بخش مرکزی شهرستان ساری با اعلام اینکه تمام مسابقات در روستاها برگزار میگردد ابراز داشت: در این دوره از مسابقات بیش از ۲۰۰ تیم ورزشی بالغ بر ۴ هزار ورزشکار در رشته های مختلف شرکت دارند.

یوسفی خاطر نشان کرد: مشعل المپیاد از میدان امام حسین تا سالن سید رسول توسط ورزشکاران جهانی بخش مرکزی در صبح جمعه افتتاحیه حمل میگردد.

وی ابراز امیدواری کرد: این اقدام شورای ورزشی بخش مرکزی شهرستان ساری به گسترش فرهنگ زندگی با رویکرد ورزش‌قهرمانی و پهلوانی منجر شود.

رئیس شورای ورزشی بخش مرکزی شهرستان ساری اظهار داشت: ما خادمان مردم به سلامت جسمی و روحی آنها توجه داشته و همواره برای فراهم‌سازی اقدامات لازم برای توسعه ورزش در روستا ها می‌کوشیم.

لازم بذکر است اختتامیه این المپیاد در هفته دفاع مقدس صورت میگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز