خبرگزاری کار ایران

قاضی مرادی:

پیشکسوتان عرصه هنر از نظر امینت مالی و شغلی در مذیقه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۶۹

بسیاری از هنرمندان پیشکسوت در عرصه سینما و تئاتر از نظر امینت مالی و شغلی در مذیقه هستند. / تنوع و حجم فیلم ها در سینما موجب رشد علاقه مردم به سالن های سینما می شود.

هنرمند برجسته عرصه سینما، تئاتر و رسانه خانگی کشور گفت: بسیاری از هنرمندان پیشکسوت در عرصه سینما و تئاتر از نظر امینت مالی و شغلی در مذیقه هستند.
به گزارش ایلنا از آمل، محسن قاضی مرادی در سومین روز از اکران فیلم های جشنواره یاس در سینما بهمن آمل به اتفاق همسرش در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در آمل در زمینه وضعیت اکران فیلم ها در سینماها یادآور شد: در سینما امروز به هر طریقی فیلم ها برای مردم اکران شود، آن روش و طریق اکران فیلم مفید خواهد بود.
وی با تاکید براینکه آشنا و آشتی کردن مردم به فیلم ها مهم است، اظهار داشت: امروزه اگر گزارشی از تعطیلی سالن سینمایی منتشر می شود بدلیل کم شدن کار در سینماها است.
قاضی مرادی با بیان اینکه اگر کار سینمایی بیشتر شود مطمئنا علاقه مردم به سینما نیز بیشتر خواهد شد، افزود: تنوع و حجم فیلم ها در سینما موجب رشد علاقه مردم به سالن های سینما می شود.
این هنرمند مطرح در عرصه هنر و سینما با اشاره به سوال اهمیت پیشکسوتان عرصه فیلمسازی در کشور ما پاسخ داد: متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای پیشکسوتان صورت نگرفته است البته بنده جدا از این مقوله هستم اما بسیاری از هنرمندان در این عرصه از نظر امینت مالی و شغلی در مذیقه هستند.
وی با اعلام اینکه در این عرصه سینما اگر کاری به بنده پیشنهاد شود، می روم، اذعان داشت: همچنین دوست دارم در تئاتر نقش آفرینی کنم اما در سینما نه گفتن سخت است چون با مشکل مواجه می شوند.
قاضی مرادی در سوال به خبرنگار ما در امر کارهای صورت گرفته برای پیشکسوتان در سازمان سینمایی به جای پاسخ، پرسید که به نظر شما تاکنون چه کارهایی برای این هنرمندان پیشکوست در عرصه هنر انجام شده است.
این هنرمند مطرح که ۴۲ ساله در عرصه سینما و تئاتر کشور فعال است، با ابراز امیدواری از وضعیت سینما در ایران یادآور شد: امروزه این وضعیت در حال درست شدن است.
وی بیان داشت: اگر در این عرصه همه سعی و تلاش کنند مطمئنا بهبود خواهد یافت.
قاضی مرادی در پایان خاطرنشان کرد: دست در دست هم دادن موجب رشد و ارتقاء سطح سینما و تئاتر در کشور می شود به طوری که همه سطح دینی شان بالا می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز