خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

برگزاری جشنواره به جایگاه و تقویت فیلم سازان مازندرانی کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۲۷

جشنواره بین المللی فیلم های ویدیویی یاس با حضور هنرمندان خارجی و ملی در شهرستان آمل به جایگاه و تقویت دانش فیلم سازان استان کمک خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: برگزاری جشنواره های بین المللی با حضور هنرمندان خارجی و ملی موجب تقویت دانش فیلم سازان مازندرانی می شود.
به گزارش ایلنا از آمل؛ علیرضا یونسی در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره بین المللی فیلم های ویدیویی یاس در آمل برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های ویدیویی در مازندران را به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی وهنری بیان و عنوان کرد: این جشنواره با حضور هنرمندان خارجی و ملی در شهرستان آمل به جایگاه و تقویت دانش فیلم سازان استان کمک خواهد کرد.
وی با تاکید براینکه این استان به لحاظ تاریخی و فرهنگی و علمی از ظرفیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: فرهنگ ایرانی و اسلامی ما با برخورداری از اصل اخلاق می تواند به عنوان بخشی از سرمایه ها و میراثفرهنگی بشری و باورهای ما در قالب فیلم به جهانیان منتقل شود.
وی با اعلام اینکه باید هنر را در خدمت آن قرار داد و از این سرمایه ها پاسداری کرد، اذعان داشت: امروز در قامت برنامه ها و فعالیت های فرهنگی وهنری می توان به بهترین وجه ظرفیت میراثوباورهای فرهنگی ایران را داشته باشیم.
یونسی با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید از به وجود آمدن فضای جدیدی در بخش فرهنگی وهنری وآشتی جدیدی میان همه قشرهای این حوزه در کشور بیان کرد و گفت: حفظ کرامت واخلاق انسانی که در دولت یازدهم پایه ریزی شده باید از سوی اهالی فرهنگ وهنر کشور ارج نهاده شود وبه آینده روشن در این حوزه امیدوار باشیم.
معاون سیاسی وامنیتی استاندارمازندران با بیان اینکه هنرمندان باید با درک درست موضوعات فرهنگی وهنری در راستای کمک به روند توسعه کشور نقش آفرینی کنند، افزود: امروزه دامنه هنر جهانی است و راه خود را در پرفراز و نشیب ها پیدا می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز