خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بیش از ۹۶میلیارد ریال؛

۳۹ پروژه عمرانی، تولیدی وخدماتی آمل در هفته دولت افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۲۶

فرماندار ویژه شهرستان آمل از افتتاح و بهره‌برداری ۴۰ پروژه عمرانی‌، تولیدی و خدماتی این شهرستان در هفته دولت سال‌جاری خبرداد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل از افتتاح و بهره‌برداری ۴۰ پروژه عمرانی‌، تولیدی و خدماتی این شهرستان در هفته دولت سال‌جاری خبرداد.
به گزارش ایلنا از آمل؛ غلامحسین شفیع‌زاده طی گفتگویی با ایلنا با اشاره به گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجائی وباهنر و هفته دولت یادآور شد: این دو شهید دارای شخصیتی ممتاز بودند که در مدت کوتاه خدمت خویش، در دل مردم جای گرفتند.
وی این هفته را فرصت خوبی برای دولتمردان و مسوولان دانست و گفت: مدیران و روسای امر در این هفته می‌توانند عملکردهای خویش را در حوزه های مختلف به مردم بیان کنند.
شفیع‌زاده با اعلام اینکه در هفته دولت ۳۹ پروژه عمرانی، ‌ تولدید و خدماتی در شهرستان آمل به بهره‌برداری می‌رسد، اذعان داشت: در این هفته برای افتتاح این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۹۶میلیارد و ۶۱۷میلیون ریال هزینه شده است.
معاون استاندار بیان داشت: افتتاح این پروژه‌ها در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، گازرسانی، برق‌رسانی، ‌ساماندهی گلزار شهدا، آب زراعی، ‌اجرای طرح‌ هادی روستایی، ‌ساختمان اداری، ‌پارک شهری و ساختمان دهیاری است.
وی با تاکید برای اینکه در این هفته بهره‌برداری طرح‌ها در ۴۴روستا و شهرهای آمل انجام می‌شود، ‌ابراز داشت: با افتتاح این پروژه‌ها ۱۲هزار و ۶۷۹خانوار روستایی و شهری آمل بهره‌مند می‌شوند.
شفیع‌زاده با بیان اینکه در بخش فرهنگی دو کتابخانه عمومی در دو روستای بلا خیابان لیتکوه بخش امام‌زاده عبدالله(ع) و وسطی‌کلای بخش دشت‌سر به بهره‌برداری می‌رسد، ‌ افزود: برای افتتاح دو پروژه اعتباری بالغ بر ۳هزار میلیون ریال هزینه شده که ۶هزار و ۲۹۵خانوار روستایی از پروژه بهره‌مند می‌شوند.
این مسئول در بخش گازرسانی به روستاهای آمل در هفته دولت را از بهره‌برداری لوله‌کشی به ۱۴ روستای این شهرستان خبرداد و گفت: در این هفته ۷روستای بخش دابودشت و ۷روستای دشت‌سر گازرسانی می‌شود که با اعتباری بالغ بر ۴۲هزار و ۱۴۳میلیون ریال یک‌هزار و ۲۰خانوار روستایی گازدار می‌شوند.
وی با اشاره به بهره‌برداری سالن ورزشی خانزاد هزینه احداثآن را بالغ بر ۷میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال بیان و عنوان کرد: در هفته دولت دو پروژه آموزش شامل مدرسه ۱۲کلاسه امام جعفر صادق(ع) و دو باب نمازخانه مدارس است که با اعتباری بر ۴هزار و ۴۰۰میلیون ریال افتتاح می‌شود.
شفیع‌زاده با بیان اینکه در این هفته ۱۷پروژه در بخش برق‌رسانی به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: این پروژه‌ها شامل اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق و توسعه و تقویت شبکه برق است.
فرماندار ویژه شهرستان آمل در پایان خاطرنشان کرد: به ماسبت این هفته یک واحد مرغ مادر گوشتی با ۱۸ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد که ۳ میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی و میزان اشتغالزائی ۷ نفر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز