خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبرداد:

بهره‌برداری از ۵۳ پروژه عمرانی - زیر بنایی درساری

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۰۰۲

در هفته دولت بیش از ۵۳ پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرستان ساری افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار مرکز استان گفت: در هفته دولت بیش از ۵۳ پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرستان ساری افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، جواد واحدی، فرماندار مرکز استان، گفت: هفته دولت، پاسداشت یادآور معماران خدمتگزاری انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر است و مدیران ما وارثان مسئولیتی هستند که این شهیدان ایثارگر و با اخلاص در خدمت بی‌منت به مردم بجای گذاشتند.

فرماندار تاکید کرد: باید با تکریم و خدمتگزاری دین خود را به شهدا ادا کنیم.

واحدی با اشاره به اینکه هفته دولت، بهترین فرصت برای به تصویر کشیدن خدمات دولت است و بنا به ضرورت اطلاع رسانی در خصوص نحوه عملکرد دولت تدبیر و امید با وجود شرایط خاص و فشار تحریم‌ها و بدون پشتوانه مالی اظهار داشت: رویکرد دولت برمبنای اتمام پروژه‌های نیمه تمام است لذا در هفته دولت در شهرستان ساری بیش از ۵۳ پروژه عمرانی و زیربنایی وافتتاح و هم چنین کلنگ زنی را خواهیم داشت.

فرماندار مرکز استان تعداد کل پروژه‌های قابل افتتاح را ۳۴ پروژه با اعتبار ۳۱۷۷ میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: تعداد پروژه‌های عمرانی افتتاحی ۲۸ پروژه با رقم اعتباری ۱۰۷ میلیارد ریال و پروژه‌های تولیدی افتتاحی با ۶ پروژه اشتغالزایی ۶۷۰ نفر با رقم اعتباری ۳۰۷۰ ریال است.

واحدی پروژه‌های کلنگ زنی را ۱۹ طرح با اعتبار ۱۲۲۷۰ میلیون ریال اعلام داشت.

وی همچنین از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی۱۶خانه بهداشت در شهرستان خبر داد و افزود: این پروژ ه‌ها با اعتبار بالغ بر ۱۰۶۲۰ میلیون ریال کلنگ زنی و مدت اجرایی آن ۴ ماه و به بهره براری خواهد رسید.

این مسئول دولتی پروژه‌های افتتاحی را شامل: توزیع برق با ۴ پروژه با اعتبار بالغ بر ۸۳۱ میلیون ریال، سپاه کیاسر با ۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۰۰۰ میلیون ریال، کمیته امداد با ۴ پروژه با اعتبار ۱۵۴۰ میلیون ریال، علوم پزشکی با ۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۱۵۰۰ میلیون ریال، صنعت و معدن با ۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۰۴۰۰۰۰ میلیون ریال، آبفای روستایی با ۳ پروژه با مجموع اعتبارات ۵۲۵۲ میلیون ریال، گاز با ۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۳۴۳۳ میلیون ریال، آبفای شهری با ۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۷۵۹۰ میلیون ریال، شهرداری فریم با ۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۸۸۰ میلیون ریال، دهیاری با ۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال، جهاد کشاورزی با ۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۱۵۶۹ میلیون ریال، راه و شهر سازی با ۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۰۶۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

واحدی همچنین خاطر نشان کرد: علاوه بر احداث۱۶ خانه بهداشت، پروژه توسعه شبکه جهت تقویت شبکه شرق ساری بلوار امام رضا با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال، پروژه احداثپل در حسین آباد با اعتبار ۵۰ میلیون ریال، پروژه احداثساختمان دهیاری در گله کلا سفلی با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال، کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

واحدی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در نکوداشت هفته دولت و تبیین سیاست‌ها و اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان اهتمام کافی داشته باشند.

وی در راستای اجرای برنامه‌های مختلف در این هفته تصریح کرد: در هفته دولت برنامه‌هایی از قبیل افتتاح پروژه‌ها، ارائه خدمات رایگان به مردم، دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز