خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری:

سران اشرافی کشورهای اسلامی، بزرگترین مفسدین عالم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۶۶

متاسفانه سران اشرافی کشورهای اسلامی، بزرگترین مفسدین عالم هستند و در هرکجای دنیا که فساد و خونریزی وجود دارد، سران استکبار و ملحدین به ظاهر متکبر با آقایان به ظاهر متدین دست در دست هم دارند.

وزیر دادگستری گفت: مشکلات و گرفتاری های امروز بشر، دنبال کردن فساد و خونریزی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی " در سیزدهمین سالگرد عروج آیت الله صالحی مازندرانی در مصلی امام جمعه شهرستان از فساد و خونریزی بعنوان دو مصیبت بزرگ جامعه بشری نام برد و اظهار داشت: چیزی که موجب احساس خسارت در انسان می شود این است که از همه ی گرایش ها و ادیان و طبقات انسانی گرفتاراین درد می شوند.

وی افزود: متاسفانه سران اشرافی کشورهای اسلامی، بزرگترین مفسدین عالم هستند و در هرکجای دنیا که فساد و خونریزی وجود دارد، سران استکبار و ملحدین به ظاهر متکبر با آقایان به ظاهر متدین دست در دست هم دارند.

وزیر دادگستری به مقام و منزلت انسان بر روی زمین اشاره کرد و گفت: قدرت به درک حقایق هستی، فهم خلقت و معرفت به حق، جایگاه والایی است که باعثشد خداوند از انسان بعنوان خلیفة الله بر روی زمین نام ببرد.

پور محمدی با بیان اینکه ارتقاء انسانی و انسان سازی موجب ارتقاء جامعه بشری می شود اذعان داشت: آثار فقهی باید در عمل و رفتار انسان ها نمود پیدا کند و این روحیات باید در یک انسان عالم و فقیه متجلی شود که فقید عالیقدر مرحوم آیت الله صالحی مازندرانی این خصوصیات را داشتند.

وی ادامه داد: وجود عالمانی عالیقدر و خالی بودن جامعه از تنش باعثرشد و تعالی می شود و دولت بدنبال این است تا تخصص و علم در کشور حاکم شود.

وزیر دادگستری با بیان اینکه حرف ها باید کارشناسی و علمی باشد تا ماندگار شود، افزود: اگر کارها غیر این باشد غیر اصولی است و باعثصرف هزینه های گزاف می شود.

پورمحمدی اظهار داشت: نظام اداری و اقتصادی در کشور ما معیوب است و متاسفانه با این وضع رشدی صورت نمی گیرد و سیاست اقتصاد مقاومتی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است محقق نخواهد شد و باید وقت بگذاریم تا زیرساخت ها بهبود پیدا کند.

وی از همراهی ملت با علماء قدردانی کرد و افزود: پیروی آگاهانه از علما یکی از نقاط قوت ملت بیدار ایران است که باعثخنثی کردن دسیسه های دشمنان انقلاب می شود.

گفتنی است در پایان این مراسم و با حضور استاندار، امام جمعه قائم شهروجمعی از مسئولین شهرستانی ازاولین سند هویتی روحانیون استان مازندران، با عنوان سند هویتی آیت الله صالحی مازندرانی رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز