خبرگزاری کار ایران

۲۲ و ۲۳ آبانماه؛

مازندران، میزبان کنگره دانشجویی کشوری علوم دارویی

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۴۵۳

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از برگزاری کنگره دانشجویی کشوری علوم دارویی به میزبانی مازندران خبر داد

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از برگزاری کنگره دانشجویی کشوری علوم دارویی به میزبانی مازندران خبر داد و گفت: این کنگره در روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان ۹۳ در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) ساری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از ساری، فروزان الیاسی، افزود: هدف این کنگره آشنایی با دستاوردهای علمی و یافته های پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور، آموزش صحیح پژوهش به دانشجویان، افزایش انگیزه و استفاده از قدرت نشاط و روحیه برتری جویی جوانان در امر پژوهش و ایجاد روحیه تحقیق در آنها می باشد.

وی، با بیان اینکه همایشهای دانشجویی فرصت مغتنمی در اختیار اندیشمندان و دانش پژوهان جوان قرار می دهد، اظهار داشت: از این طریق دانشجویان با جدیدترین یافته های عرصه دانش و فناوری آشنا می شوند تا در اعتلای خدمت رسانی به بیماران از آن بهره گیرند.

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ادامه داد: این همایش در محورهای مدیریت و اقتصاد دارویی، فارماکوگونوزی، فارماکولوژی، نانو تکنولوژی دارویی، داروسازی بالینی، سم شناسی، تکنولوژی دارویی، فارماسیوتیکس، بیوتکنولوژی دارویی، شیمی دارویی، کنترل غذا و دارو، علوم پایه و تازه های دارویی برگزار می شود.

الیاسی، محور ویژه کنگره دانشجویی را مقاومت دارویی عنوان و تصریح کرد: در حاشیه این همایش کارگاه های آموزشی با حضور مدرسین دانشجویی و هیئت علمی پیش بینی شد.

وی، زمان ارسال مقالات به دبیرخانه همایش را ۵ مرداد لغایت ۵ مهرماه امسال دانست و افزود: دانشجویان علوم پزشکی علاقمند به شرکت در این همایش می توانند با مراجعه به سایت همایش به آدرس SPS. MAZUMS. AC. IR در خصوص چگونگی ارسال مقالات، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، به کسب رتبه های برتر کمیته دانشجویی در جشنواره رازی اشاره کرد و اظهارداشت: کمیته دانشجویی این دانشگاه در ۵ دوره از جشنواره رازی در بخشهای مختلف مقاله و پوستر عنوان برتر و برگزیده را از آن خود نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز