خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر:

خلا در دانش ورزی و پژوهشگری جهادی در سیستم آموزشی

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۱۰۴

با توجه به بیانات مکرر مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد اقتصادی و علمی بحثدانش ورزی و پژوهش گری جهادی در سیستم آموزشی ما خالی است و باید تلاش کرد تا از این راه در مقابل هجمه معاندین و دشمنان مقابله نمایند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر گفت: جهاد علمی باید هم راستا با جهاد اقتصادی و فرهنگی رشد نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " محمدرضا باقرزاده " در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره پژوهش ها و اختراعات دانش آموزی سما که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برگزار شد، از شرکت کنندگان در این جشنواره بعنوان مجاهدا علمی عرصه اقتدار و اعتلای نظام جمهوری اسلامی نام برد و اظهار داشت: اقتصاد، فرهنگ و علم سه پایه و رکن اصلی پیشرفت و توسعه در ایران است.

وی افزود: با توجه به بیانات مکرر مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد اقتصادی و علمی بحثدانش ورزی و پژوهش گری جهادی در سیستم آموزشی ما خالی است و باید تلاش کرد تا از این راه در مقابل هجمه معاندین و دشمنان مقابله نمایند.

باقر زاده به تحریمات اقتصادی و فرهنگی در ایران که از سوی دشمان انقلاب اعمال می شود اشاره و تصریح کرد: دانش آموزان نخبه و مبتکر نماینده عده ای خاص هستند و می توانند در رفع تحریمات علمی موثر باشند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر با بیان اینکه دانش ورزی جهادی و پژوهشکده جهادی سرمشق و سرلوحه برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی می باشد به سازمان سما اشاره و خاطر نشان کرد: با احیا شدن سازمان سما این مجموعه آموزشی در کشور، با تفکرات و برنامه های جدید به سراغ فعالیت های دانش بنیان رفت.

وی ادامه داد: تفکرات سازمان باید جهت دار و مبتنی بر حل مسائل باشد زیرا در مدیریت آموزشی باید به تولید، ذخیره و انتقال دانش نیز توجه شود.

باقر زاده با بیان اینکه پژوهش ها باید نیاز محور باشد اذعان داشت: امروزه ارزش افزوده منابع انسانی در بطن دانشگاه آزاد بی نظیر است و باید قدردان این موضوع باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز