خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی:

اعتبار طرح‌های دریا در مازندران نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ برابری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۴۱

سیاست‌های دولت بر این اساس است که با توجه به ظرفیت‌ها و مشکلاتی که در کشور داریم بتوانیم پل ارتباطی قوی با رسانه به وجود آوریم.

مرتضی میرباقری در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه مطبوعات خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌وزارت کشور مسئولیت حاکمیتی همه دستگاه‌های دولتی و حکومتی را بر‌عهده دارد.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: سیاست‌های دولت بر این اساس است که با توجه به ظرفیت‌ها و مشکلاتی که در کشور داریم بتوانیم پل ارتباطی قوی با رسانه به وجود آوریم.

میرباقری با اشاره به اینکه در زمینه اینترنت و فضای مجازی باید کارهایی انجام شود، ‌افزود: برای رسانه‌های مکتوب برنامه‌های جدی داریم و سیاست‌ها از طریق وزارت ارشاد اجرا می‌شود و ما هم از این سیاست‌ها حمایت می‌کنیم.

قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر تقویت نشریات محلی خاطرنشان کرد: در برنامه ششم در قطب‌های مختلف در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برخی مناطق دارای ظرفیت ملی هستند، ادامه داد: مازندران، ‌خراسان و اصفهان از جمله این مناطق هستند.

این مسئول با بیان اینکه اراده دولت بر این است که به صورت خارق‌العاده از اعتباراتی که در اختیار دارد، برای سواحل استفاده کند، افزود: اعتبار طرح‌های دریا در مازندران نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ برابری دارد.

وی با بیان اینکه ۲۶ میلیارد تومان برای سواحل در نظر گرفته‌ایم که مربوط به مصوبه دو هفته قبل دولت است، یادآور شد: بخش عمده این اعتبار به حوزه مارندران اختصاص می‌یابد.

میرباقری تصریح کرد: اراده جدی دولت بر این است که در دوره فعلی ریاست جمهوری به صورت مبنایی مسائل مربوط به سواحل را حل کند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز