خبرگزاری کار ایران

شهردار ارطه:

استقرار تاسیسات در گروء تحویل زمین به شهرداری

کد خبر : ۱۹۲۰۶۴

در بحثبودجه و تملک دارایی ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار سهم شهر ارطه بود که تنها ۱۸ درصد یعنی معادل ۹۰ میلیون تومان تخصیص داده شد.

شهردار ارطه گفت: برای احداثساختمان های اداری در شهر نیاز به زمین داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " سید محمد صادقیان " در جلسه کمیسیون حفاری با بیان اینکه در ۱۱ نقطه از شهر ارطه زمین داریم که در اختیار شوراهای محلات است اظهار داشت: برای احداثساختمانهای اداری و تاسیسات زمینهای مورد نظر باید تحویل شورا و شهرداری شود.

وی آمادگی خود را برای اختصاص سه تکه زمین برای استقرار تاسیساتی همچون آب، برق و گاز اعلام کرد و افزود: با احداثساختمانهای اداری شهر ارطه جانی تازه خواهد گرفت و این امرموجب رفاه بیشتر شهروندان خواهد شد.

شهردار ارطه به اعتبارات این شهر اشاره کرد و اذعان داشت: در بحثبودجه و تملک دارایی ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار سهم شهر ارطه بود که تنها ۱۸ درصد یعنی معادل ۹۰ میلیون تومان تخصیص داده شد.

صادقیان با بیان اینکه در حال حاضر برای نهایی کردن کار پل درکا که در ورودی شهر ارطه قرار دارد از زمان تخریب تا کنون به تاسیسات مخابرات و گاز برخورد کردیم افزود: در حال حاضر معضل اصلی انتقال و جابجایی تاسیسات مخابراتی است.

وی اظهار داشت: از ابتدای شروع پروژه، مکاتباتی را با شرکت مخابرات و شرکتهای دیگر انجام دادیم اما متاسفانه بعد از نصب سقف پل، مکان قرار گرفتن تاسیسات مخابراتی مورد قبول شرکت مخابرات واقع نشد ودستور جابجایی و انتقال تاسیسات داده شد.

شهردار ارطه به مسیر پیر تکیه این شهر اشاره کرد و گفت: در این مسیر نیز برای جابجایی و انتقال تاسیسات نیاز به عقب نشینی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز