خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

ساماندهی صحیح وکارشناسی فرش بافان

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۵۶

یکی از مشکلات پیش روی ما که باعثایجاد تناقض در بحثساماندهی بافندگان فرش شده است بیمه شدن های نادرست است که این مشکل بزودی با کارشناسی های درست مرتفع خواهد شد.

فرماندار شهرستان قائم شهر گفت: ساماندهی فرش بافان باید بصورت کارشناسی و صحیح انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در ادامه جلسات پیگیری در مورد بافندگان فرش دست بافت ضمن تاکید بر شناسایی فرش بافان واقعی اظهار داشت: اینکه کسی خود را بعنوان فرشباف معرفی و بخواهد از مزایای آن نظیر بیمه و سایر خدمات استفاده کند باعثعدم برنامه ریزی درست برای ساماندهی آن ها خواهد شد.

وی افزود: یکی از مشکلات پیش روی ما که باعثایجاد تناقض در بحثساماندهی بافندگان فرش شده است بیمه شدن های نادرست است که این مشکل بزودی با کارشناسی های درست مرتفع خواهد شد.

محمدی ادامه داد: با بررسی های انجام شده این پتانسیل وجود دارد که قائم شهر را بعنوان یکی از مراکزتولید فرش دستبافت در کشور معرفی کنیم.

فرماندار قائم شهربا بیان اینکه متاسفانه مشاهده شده برخی از آموزشگاه های فرش دست بافت به جای اینکه به کار آموزان خود آموزش واقعی دهند فقط برای گرفتن مدرک از فنی و حرفه ای به آن ها آموزش می دهند، تصریح کرد: این کار ناشایستی است و برای حل این مشکل سازمان فنی و حرفه ای باید چارچوب های محکمی را در نظربگیرد

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: برای پیدا کردن مکان مناسب برای بازار سنتی فرش دست بافت از چندین مکان بازدید کردیم.

وی افزود: از رئیس فنی و حرفه ای خواسته ایم تا مکان مناسبی را برای فرشبافان که اکثراً بانوان هستند در نظر بگیرد و در زمان معین در اختیار آنان قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز