خبرگزاری کار ایران

مالک جدید باشگاه نساجی مازندران:

آمده ام تا باشگاه داری کنم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۱۲

بعد از جمع بندی و نتیجه گیری های بعمل آمده از امیر قلعه نویی که دارای سابقه درخشان در بازی و مربیگری است خواهش کردیم تا بعنوان مشاور در کنار تیم باشد و وی نیز بدون هیچ چشمداشتی پذیرفت.

مالک جدید باشگاه نساجی مازندران امیر قلعه نویی را بعنوان مشاورتیم برگزید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی پرهام " در جلسه معارفه خود با بیان اینکه درگذشته تجربه کافی برای باشگاه داری نداشتم و فقط هزینه کردم اظهار داشت: بمنظور بالابردن سطح کیفی تیم از مشاوران بنام کشور ازجمله سرمربی تیم فوتبال استقلال بهره خواهم گرفت.

وی افزود: بعد از جمع بندی و نتیجه گیری های بعمل آمده از امیر قلعه نویی که دارای سابقه درخشان در بازی و مربیگری است خواهش کردیم تا بعنوان مشاور در کنار تیم باشد و وی نیز بدون هیچ چشمداشتی پذیرفت.

مالک جدید باشگاه نساجی از پیشکسوتان بعنوان تاریخ فوتبال نساجی نام برد و یادآور شد: برای پیشبرد هرچه بهتر تیم از نظرات و پیشنهادات این عزیزان نیز استفاده خواهد شد زیرا من آمده ام تا باشگاه داری کنم و تیم داری هدف من نیست.

پرهام به مدیریت گذشته خود در تیم نساجی اشاره کرد و گفت: در ۴ سالی که بعنوان مالک تیم نساجی در این سمت فعالیت می کردم زحمتهای بسیاری کشیدم و مسئولین هم قولهای زیادی دادند که متاسفانه هیچکدام عملی نشد و در حد حرف ماند.

وی همراهی استاندار مازندران و فرماندارقائم شهر و سایر مسئولین استانی و شهرستانی را دلگرم کننده دانست و تصریح کرد: خوشبختانه همه عزم خود را جزم کرده ایم تا بستر آماده شود و حال نوبت آن است با همراهی و همدلی تیم را به لیگ برتر بفرستیم.

مالک جوان باشگاه نساجی از ارادت و علاقه خود به تیم نساجی گفت و تاکید کرد: این تیم جایگاه از جایگاه بالایی بهره مند است و باید با ایجاد مجموعه کامل بستر های لازم برای باشگاه داری را فراهم کنیم و باتوجه به پتانسیل بالای ورزشی در این شهرستان مجموعه ای را بسازیم تا در همه رشته های ورزشی بتوان از آن استفاده کرد.

در ادامه سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه استان مازندران لیاقت خیلی چیزها در ورزش را دارد اظهار داشت: وظیفه ما این است فضا سازی مناسب را برای استفاده جوانان با استعداد این خطه فراهم آوریم.

امیر قلعه نویی علت حضور خود بعنوان مشاور در کنار تیم نساجی را عشق و علاقه به مازندران برشمرد و افزود: در کنار بستر سازی های مناسب باید مردم و پیشکسوتان ارزش گذاری شوند و همه به صورت ما درآییم تا بتوانیم تیم را لیگ برتر ببریم.

وی گفت: بازی های ما در قالب تیم استقلال تهران مقابل تیم نساجی از بازی های سخت دوران بازیگری من محسوب می شود که این حاکی از پتانسیل خوب و بالای این تیم دارد.

مشاور جدید باشگاه نساجی با بیان اینکه همه مسئولین باید سرباز نساجی و کادر فنی باشند افزود: اگر با این نگاه به این قضیه دیده شود نساجی را در لیگ برتر خواهیم دید. ش

گفتنی است در پایان این مراسم، از سوی پرهام، صادق درودگر بعنوان مدیر عامل و نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال نساجی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز