خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان کرد

حمایت از صنایع کوچک زمینه‌ساز افزایش اشتغال و صادرات در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۲۴۱

صنایع کوچک جایگاه بسیار مهمی در تولید و صنعت دارند و بر این اساس در تقویم رسمی کشور ۲۱ مرداد به عنوان روز صنایع کوچک نام‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: صنایع کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال و فراهم کردن بستر مناسب برای نوآوری و افزایش صادرات نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: صنایع کوچک جایگاه بسیار مهمی در تولید و صنعت دارند و بر این اساس در تقویم رسمی کشور ۲۱ مرداد به عنوان روز صنایع کوچک نام‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: با نامگذاری این روز به عنوان روز صنایع کوچک دولت تدبیر و امید سیاست‌های ویژه‌ای برای ارتقای صنایع کوچک و متوسط در نظر گرفته است چراکه بر اساس تجربه، رقابت‌پذیری صنایع بزرگ به تعامل مناسب با صنایع کوچک و متوسط وابسته است.

موسوی بیان داشت: انعطاف‌پذیری، کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در صنایع کوچک سبب توسعه این بنگاه‌های کوچک اقتصادی می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان نواحی صنعتی در ۲۱ مرداد سال ۱۳۴۳ به منظور برنامه‌ریزی و ایجاد صنایع کوچک در ایران تأسیس شد و در سال ۱۳۴۷ سازمان صنایع کوچک و نواحی صنعتی ایران با هدف توسعه صنایع کوچک و بهبود فضای کار و تولید و بسترسازی برای حضور سرمایه‌گذاران به این عرصه ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به برگزاری همایش حمایت از صنایع کوچک در روز ۲۱ مرداد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش ایجاد تعامل و زمینه تبادل نظر صاحبان صنایع به منظور حمایت از توسعه صنایع کوچک، بهبود وضع تولید و کمک به سرمایه‌گذاران بوده و روز ۲۱ مرداد می‌تواند زمینه مناسبی برای ایجاد خودکفایی و رفع وابستگی کشور در بخش صنعت و تولید محسوب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز