خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی قائم شهر:

برخی از مناطق شهری طعم شیرین عمران و آبادانی بعد از انقلاب را نچشیده اند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۳۷

برخی از مناطق شهری طعم شیرینی عمران و آبادانی بعد از انقلاب را نچشیده اند و شهرک یثرب که محدوده کارگری است، یکی از این مناطق بشمار می رود.

عضو شورای اسلامی قائم شهراز شهردار خواست تا نقاط قوت و ضعف طرح ممیزی املاک را بصورت مکتوب ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " نصرالله دریابیگی " در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه طرح ممیزی املاک اجرای صحیح قانون است اظهار داشت: یکی از نقاط ضعف، عدم انجام وظایف قانونی از سوی برخی شهرداری ها و کارمندان شهرداری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای طرح ممیزی هزینه گزافی خواهد داشت از شهردار خواست با همکاری شورا و کمیسیون عمران بستری آماده شود تا تعدادی از نیروهای مازاد شهرداری آموزش داده شوند و شهردار را مجاب کرد نقاط ضعف و قوت را در دوجلسه بصورت مکتوب ارائه دهد.

دریابیگی با بیان اینکه انجام این طرح از نظر قانونی باید در شهرداری گذشته انجام میشد افزود: شهردار بعنوان مجری این طرح می تواند از جوانان متخصص رشته عمران در شهرستان استفاده کند.

عضو شورای اسلامی قائم شهر به احداثپارک اشاره کرد و یادآور شد: برخی از مناطق شهری طعم شیرینی عمران و آبادانی بعد از انقلاب را نچشیده اند و شهرک یثرب که محدوده کارگری است، یکی از این مناطق بشمار می رود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف شورای اسلامی شهر توسعه مناطق کم توسعه یافته می باشد تصریح کرد: از شهردار انتظار داریم پروژهای اینچنینی را بیشتر انجام دهد و اعضای شورا نیز به لایحه که از سوی شهرداری برای احداثپارک در شهرک یثرب ارائه شد توجه ویژه نمایند.

در ادامه صالح زاده به بحثهایی که در کمیسیون ترافیک فرمانداری مطرح می شود اشاره کرد و افزود: بدلیل اینکه مسائل در شورای ترافیک بصورت آنی تصمیم گیری می شود ممکن است گاها نتیجه بخش باشد یا در برخی موارد دچار چالش شده و به نتیجه نرسد.

وی از شهردار خواست اگر در این شورا موردی مصوب شد به اطلاع شورا برسد و با نظر شورا بصورت اجرایی درآید.

عضو شورای اسلامی قائم شهر به ساخت و سازهای سطح شهر اشاره و تاکید کرد: این برنامه ها باید براساس ردیف مصوب باشد و اگر انحراف از این ردیف اعتباری زیاد باشد دیگر نوشتن بودجه معنا نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز