خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

پروژه گازرسانی ۱۰روستای دشت‌سر آمل به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۳۳

پروژه گازرسانی ۳۲روستای بخش لاریجان نیز با تلاش نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در حال اجراست و خط انتقال لوله‌گذاری به شهر گزنک آغاز شده است.

پروژه گازرسانی ۱۰روستای بخش دشت‌سر شهرستان آمل با حضور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و معاون شرکت گاز مازندران افتتاح و به بهر‌ه‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آمل: معاون شرکت گاز مازندران در افتتاحیه گازرسانی روستای تمسک عطایان بخش دشت‌سر آمل با اشاره به بهره‌برداری پروژه گازرسانی ۱۰روستای این بخش یادآور شد: با افتتاح این پروژه‌ها ۳هزار و ۱۰۹خانوار روستای آمل از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مرتضی تیرملک با بیان اینکه برای عملیات اجرایی پروژه گازرسانی ۱۰روستای بخش دشت‌سر بالغ بر ۱۰۸هزار و ۲۱۱میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه سرانه هر خانوار روستایی برای گازرسانی حدود ۸/۳۴میلیون ریال هزینه شد، اذعان داشت: در این ۱۰روستا حدود ۲هزار و ۷۹۸انشعاب با میزان ۶۰هزار و ۹۴۸شبکه لوله‌گذاری انجام گرفت.

تیرملک بیان داشت: همزمان با ماه پرخیر و برکت رمضان مردم روستاهای آهنگرکلا، تمسک، تیرکلا، چنگ‌میان، خرمن‌کلا، سرخ‌کلا، گلمرز، نظام‌آباد، نوده و وسطی‌کلا از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

این مسئول با تاکید براینکه با گازرسانی این روستاها ۷درصد ضریب گازرسانی روستاهای آمل اضافه و به ۸۴درصد رسیده است، ابراز داشت: هم‌اکنون عملیات اجرایی گازرسانی در ۴۹روستای شهرستان آمل در حال اجراست.

وی با اعلام اینکه قبل از پایان امسال پروژه گازرسانی دشت و جلگه شهرستان آمل به اتمام خواهد رسید، اذعان داشت: برای اتمام این پروژه‌ها در ۴۹روستا اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

تیرملک خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی ۳۲روستای بخش لاریجان نیز با تلاش نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در حال اجراست و خط انتقال لوله‌گذاری به شهر گزنک آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز