خبرگزاری کار ایران

رییس عقیدتی سیاسی استان مازندران:

تأثیر پذیری قرآن در برقراری امنیت انکار نشدنی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۳۸

در سال گذشته استان مازندران در بحثحفظ قرآن کریم مقام اول را کسب کرد و جوایزی همچون سفر کربلای معلا ومشهد مقدس به نفرات برگزیده اهدا شد.

رییس عقیدتی سیاسی استان مازندران گفت: تأثیر پذیری قرآن در برقراری امنیت انکار نشدنی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " حجت الاسلام علی نوری " در مراسم تجلیل از برترین های محفل انس با قرآن نیروی انتظامی قائم شهربا بیان اینکه برگزاری محفل های انسی با قرآن در قالب برنامه های مدون سازمان دائما در حال برگزاری است اظهار داشت: هرماه در ستاد عقیدتی استان محفل انس با قرآن برگزارمی گردد که در آن قاریان برتر و ممتاز کشوری نیز حضور دارند.

وی ادامه داد: در سال گذشته استان مازندران در بحثحفظ قرآن کریم مقام اول را کسب کرد و جوایزی همچون سفر کربلای معلا ومشهد مقدس به نفرات برگزیده اهدا شد.

حجت الاسلام نوری همچنین به جوایز ویژه امسال اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و ترویج مفاهیم قرآنی استقبال خوبی انجام شده است.

رییس عقیدتی سیاسی استان مازندران با بیان اینکه این مسابقات و محافل انس در همه شهرستان های استان مازندران برگزار شد تصریح کرد: محفل انس با قرآن هرهفته بصورت خانگی و همچنین در سطح پاسگاهها، خانواده نیرو انتظامی وبازنشستگان این ارگان نیز برگزار می شود.

وی به تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره و تاکید کرد: قرائت و حفظ قرآن نور هدایتی است که در دل خانواده ها رسوخ پیدا می کند و از انحراف و کج روی جامعه جلوگیری می نماید.

نوری افزود: قرآن علاوه بر تاثیر پذیری بر روی خانواده ها، کاهش چشمگیری در بحثجرایم انتظامی داشته است.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ محفل انس با قرآن همراه با شرح و تفصیل در ماه مبارک در سطح استان مازندران برگزار می شود گفت: در حال حاضر همه پاسگاهها و پایگاهها و کلانتری ها مشغول تلاوت و تفسیر قرآن کریم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز