خبرگزاری کار ایران

قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید کشوردرساری:

کودک کشی ننگی برای رژیم اشغالگر قدس است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۳۷

هر روز در پی حملات رژیم صهیونیستی دها کودک و زن بی گناه به شهادت می رسند که این نشان دهنده ترس و ذلت این رژیم فاسق است.

حجت‎الاسلام سید حبیب‌الله حسنی، قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید کشور امروز در سخنرانی روز جهانی قدس ساری، روز جهانی قدس را یادگار ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: تدبیر و افق بلند امام خمینی(ره) این تجلی حضور ملت های آزاده جهان را رقم زده است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با بیان این که این خروش با عظمت ملت ایران همه دنیا را تحت تأثیر قرار خواهد داد، افزود: این حضور معنا دارد ملت روزه دار فرصتی برای مجامع بین المللی است که نسبت به سکوت خود تجدید نظر کنند.

حجت الاسلام حسنی با بیان این که خاورمیانه ده ها سال است که شاهد به وجود آمدن فرزند مشروعی از حساس ترین منطقه استراتژیک جهان است، تصریح کرد: این منطقه نقطه اتصال سه قاره است و به همین دلیل تلاش استکبار جهانی حمایت از رژیم جعلی اسرائیل در این منطقه است.

وی با بیان این که با پیروزی جمهوری اسلامی، نهضت‌های آزادی بخش جهان، قوت گرفتند و صدای رسای امام راحل به گوش جهانیان رسید، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مدافع حقیقی ملت های آزاده جهان به ویژه فلسطین هستند.

قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید کشور با بیان این که کودک کشی ننگی برای رژیم اشغالگر قدس است، تصریح کرد: هر روز در پی حملات رژیم صهیونیستی دها کودک و زن بی گناه به شهادت می رسند که این نشان دهنده ترس و ذلت این رژیم فاسق است.

وی با بیان این که وحدت و مقاومت راه پیروزی مردم فلسطین در برابر است، تصریح کرد: سخنان مهم مقام معظم رهبری در این خصوص باید مورد توجه قرار گیرد چون رهنمودهای ایشان استراتژی صحیح را به دنبال دارد.

حجت الاسلام حسنی با بیان این که سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان دل رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورد، افزود: این سخنان مهم خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی گرفت.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که باید در برابر استکبار جهانی هوشمندانه عمل کنیم، تصریح کرد: باید هوشیارانه رفتار کنیم چون استکبار حتی یک لحظه هم از ما غافل نخواهد بود.

قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید کشور با بیان این که تدابیر مهم مقام معظم رهبری همواره همه را به وحدت و یکپارچکی دعوت می کند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب از این وحدت و همدلی بسیار هراسان هستند.

وی با بیان این که تنها هنر رژیم صهیونیستی کودک کشی است، تصریح کرد: این رژیم جعلی و فاسق این روزها با حمایت مدعیان دفاع از حقوق بشر بمب ها را بر سر کودکان و زنان بی گناه می ریزد.

حجت الاسلام حسنی در ادامه سخنان خود با بیان این که همه تلاش دشمنان محاصره نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز نفوذ و اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران در خط سرخ تشیع عربی، تیری بر دل آنها است و می‌خواهند بر آن سایه بیندازند و ما باید متحد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز