خبرگزاری کار ایران

افتتاح کارگزاری بیمه تامین اجتماعی در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۲۸

به منظور تسریع در ارائه خدمات با کیفیت برتر به جامعه هدف تامین اجتماعی، ششمین کارگزاری تامین اجتماعی استان مازندران در شهرستان آمل افتتاح شد.

به منظور تسریع در ارائه خدمات با کیفیت بر‌تر به جامعه هدف تامین اجتماعی، ششمین کارگزاری تامین اجتماعی استان مازندران در شهرستان آمل با حضور سرپرست فرمانداری ویژه آمل، مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان، رئیس تامین اجتماعی شهرستان، رئیس اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی آمل و جمعی از همکاران تامین اجتماعی در خیابان فرهنگ افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل در این مراسم سید جعفر رسولی هدف از افتتاح این مرکز را، تسریع در کار جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی و رضایت ارباب رجوع دانست و ابراز امیدواری کرد که این مرکز بتواند در شهرستان صنعتی و تجاری آمل که بیش از ۴۷ درصد صنعت استان و ۶۲ درصد صادرات استان را به خود اختصاص داده رضایت مردم را جلب کند.

سولی اذعان داشت: در شهرستان آمل با توجه به وجود کارخانجات و کارگاه‌های مختلف، و با قشر عظیمی از کارگران این شرکت‌ها و همچنین آمار بالای بیمه شده گان نزد بیمه تامین اجتماعی، نیاز مبرم به افتتاح کارگزاری بیمه تامین اجتماعی، به منظور صرفه جویی در هزینه، وقت و طرح تکریم ارباب رجوع از دیر باز احساس می‌شد.

وی با اشاره به آمار بالای مقرری بگیران در شهرستان گفت: خودمان از این وضعیت راضی نیستیم و در جلسات مختلف سعی کردیم که در موارد ناگزیر و استثنایی به این سمت رو بیاوریم و امروز امیدواریم با نزدیک‌تر شدن کارفرما، اداره کار و تامین اجتماعی این مشک حل شود.

رسولی ادامه داد: امروز کارفرمایان آمل ندای این را دارند که کارگر نیاز دارند و پیشنهاد داده شد تا با دعوت به کار مقرری بگیران و بکار گیری آن‌ها در شرکت‌ها، نیرو‌ها مجددا فعال شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل، عدم بیمه بودن قشر عظیمی از کشاورزان را از دغدغه‌های خود عنوان کرد و افزود: تحت پوشش قرار دادن کشاورزانی که عمر خود را صرف کار و تلاش شبانه‌روزی در زمین‌های کشاورزی کردند باید هدف بعدی سازمان تامین اجتماعی باشد و همچنین برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه باید سازوکاری تازه تعریف شود.

در ابتدای این مراسم عباس کهین‌پور، رئیس تامین اجتماعی شهرستان، با بیان اینکه مرکز تامین اجتماعی آمل با ۶۴ هزار بیمه شده بالا‌ترین بیمه شده را در استان به خود اختصاص داده گفت: امید است با افتتاح این مرکز تسهیلات و خدماتی که باید در اختیار جامعه هدف تامین اجتماعی قرار گیرد، روان‌تر و سریع‌تر انجام شود و ارباب رجوع نیز در مراجعه به اداره و یا این مرکز مختار است.

وی با بیان اینکه ۵۵ درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: در شهرستان آمل، تعداد ۸ هزار نفر مستمری بگیر هستند و همچنین بیش از ۲۰۰ هزار نفر از حمعیت شهرستان تحت این بیمه قرار دارند.

در ادامه این افتتاحیه سید علی اصغر محمودی مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه از سیاست‌های دولت و نظام اسلامی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مردم و جامعه هدف سازمان بوده است تصریح داشت: با ایجاد پیشخوان‌های دولت بخشی از امور و سیاست‌ها در این زمینه محقق شد ولی با توجه به اینکه اطلاعات افراد جامعه هدف تامین اجتماعی فراگیر و مهم‌تر می‌باشد، همراه با دولت در جهت تحقق سیاست‌های نظام با ایجاد کارگزاری به این مهم عمل کردیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح ششمین کارگزاری تامین اجتماعی در سطح استان هستیم افزود: بعد از شهرهای بهشهر، قائمشهر، بابل و ۲ واحد کارگزاری در ساری امروز ششمین واحد آن را در این شهرستان افتتاح کردیم. شهرستانی که در بخش بیمه شدگان رتبه ۳ استان را داراست و در بخش مستمری بگیر رتبه ۵ استان را داراست. همچنین این شهرستان در بخش مقرری بگیر به تعداد ۱۵۸۰ نفر وضعیت خوبی ندارد و زیبنده این شهرستان نیست. و در بخش کارگران نیز ۲۰۸۰ نفر را تحت پوشش دارد.

محمودی به ارئه خدمات اینترنتی به جامعه هدف سازمان اشاره داشت و تصریح داشت: این شهرستان از لحاظ ارائه لیست اینترنتی با زیر پوشش قرار دادن ۴۳ درصد لیست انترنتی رتبه ششم را در سطح استان دارا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز