خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی:

مدیریت و روحیه جهادی در قائم شهر مشهود نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۷۵

دربحثنظارتی می طلبد که نمایندگان مجلس به وظایف قانونی خود عمل کنند و آنچیزی که نیاز است در مجلس پیگیری شود بحثقانونگذاری است اما آنچیزی که خلا جامعه است بحثنظارتی و انتقادی است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه جهادی و مدیریت جهادی در شهرستان قائم شهر مشهود نیست و باید پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " کمال علیپور " در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب امسال علاوه بر سال فرهنگ، بحثروحیه و مدیریت جهادی نیز مطرح شده است اظهار داشت: روحیه جهادی و مدیریت جهادی در شهرستان قائم شهر مشهود نیست.

وی ادامه داد: دربحثنظارتی می طلبد که نمایندگان مجلس به وظایف قانونی خود عمل کنند و آنچیزی که نیاز است در مجلس پیگیری شود بحثقانونگذاری است اما آنچیزی که خلا جامعه است بحثنظارتی و انتقادی است.

علیپور افزود: منتقد کسی است که مسیر درست را به مدیران اجرایی نشان دهد تا کارها به بهترین نحو پیش رود وهمه انتقادات نشانه دشمنی نیست.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من به اصل قانون اساسی معتقدم تصریح کرد: در کار اجرایی مدیران دخالت نمی کنم زیرا کار اجرایی برعهده مدیران اجرایی است اما کار نظارت بر عهده قوه مقننه است و باید ورود پیدا کند تا اگر مسیر قانونگذاری درست اجرا نمی شود متذکر شود.

وی گفت: اگر جایی گله یا انتقاد می کنیم دلیل رفتن مدیر نیست اما متاسفانه این در مازندران نهادینه شده که اگربه مسئولی گفته شود برنامه ای برای کار ندارد پس مخالف دولت است. دولت برامده از افکار عمومی مردم است و رهبر وی را تنفیذ کرده است و وظیفه همه ماست که به دولت کمک کنیم.

علی پور با تاکید بر اینکه برنامه مدونی که جهادگرانه باشد در قائم شهر نیست اظهار داشت: وقتی کار و برنامه نداشته باشیم دچار روزمرگی و روز مردگی می شویم واین باعثضربه زدن می شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق اصل ۱۰۰ قانون اساسی وظیفه دولت است که اشتغال ایجاد کند و خطاب به مسئولین گفت چه برنامه ای برای اشتغال جوانان شهر داشته اید

رییس کمیسیون عمران با اذعان به اینکه مصوبات شورای ترافیک تعطیل و دوربرگردانها انجام نشد اظهار داشت: برای انجام کوچکترین کارها در شهرستان درگیری سیاسی وجود دارد.

وی از مسئولین ارشاد، شورا و شهرداری خواست ظاهر شهر را طوری مهیا کنند که نشان دهد ماه رمضان فرا رسیده است و افزود:. شعائر الله رعایت نشده و نشان نمی دهد در شهر قائم آل محمد، وارد ماه رمضان شده ایم.

علی پور با بیان اینکه بزرگراه قائم شهر به سمسکنده را در کمیسیون عمران مصوب کردیم تا با اجرای آن قائم شهر از بافت متراکم درآید یادآور شد: اعمال ماده ۸ و ۹ برای کشاورزی که زمین زراعی آن در مسیر تعریض قرار دارد حق دولت است چون طرح ملی است اما دلیل همکاری نکردن کشاورز با دولت این است که قیمت های کارشناسی شده بسیار پایین تر از قیمت واقعی است.

وی از دادستان قائم شهر خواست در صدور رای برای ماده ۸ دقت شود تا مردم متضرر نشوند زیرا اگر این طرح باعثناراضی بودن مردم شود بزرگراه را متوقف می کنیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز