خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه آمل مطرح کرد:

نشر اسلام در مساجد است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۵۰۷

ائمه جماعت باید از حیله و فتنه‌های دشمنان اسلام با عنوان جنگ نرم به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل مطرح کرد: ائمه جماعت باید از حیله و فتنه‌های دشمنان اسلام با عنوان جنگ نرم به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در آمل، سرهنگ علی خادم ظهر امروز در همایش همایش تعامل و هم‌اندیشی یاوران مساجد و بقاع متبرکه واقع در امامزاده ابراهیم آمل امروزه تنها قدرت در مقابل به قدرت مستکبران را اسلام بیان و عنوان کرد: آنها اولین جنگ را در کشور افغانستان آغاز کردند.

وی اضافه کرد: این دشمنان س‍پس حرکت خود را با حمله بر دو کشور عراق و سوریه ادامه دادند که تاکنون با گذشت سه سال به حتک حرمت‌های بسیاری پرداختند.

خادم با تاکید براینکه ایران با چهار حلقه عدالت، امامت، اجتهاد و انتظار به حفظ اسلام می‌پردازد، اذعان داشت: امروز دشمنان با تمام حیله وبرای کشیدن حصار امنیت برای اسرائیل اقداماتی نظیر ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، گسترش وهابیت، تجربه طلبی و مذهب‌سازی را در دستور کارخود دارد.

وی با اشاره به اهمیت مساجد بیان داشت: نشر اسلام در مساجد است و این مکان اوج کمال و بندگی بشر می‌باشد.

خادم با بیان اینکه وحدت، مودت، همدلی فرماندهان پایگاه‌، ائمه جماعت و هیات امنا نکته‌ای که باید به آن توجه شود، تصریح کرد: آنها مدنظر داشته باشند که برای رسیدن هدف مشترک فقط راهبرد تغییر می‌کند و اختلاف سلیقه حرکت را از کار خواهند انداخت.

فرمانده سپاه ناحیه آمل یادآور شد: جدا از اعتقادات در این مکان باید چالش‌ها را به مردم اطلاع‌رسانی کنند چرا که امروزه کشور ما با مهمترین چالش با عنوان جنگ نرم مواجه است که هویت فرهنگی ما را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یاوران حق در اجرای برنامه‌ها باید هماهنگی منسجم در مساجد داشته باشند، افزود: در مساجد و حسینیه‌ها طرح صالحین به صورت حلقه‌ای به اجرا درآید و جوانان را به این مکان‌ها جذب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز