خبرگزاری کار ایران

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران:

استفاده از افراد متخصص و با تجربه در اجرای طرح سنجش

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۰۳

شکل و ترتیب کار به بهترین نحو به خانواده ها توضیح داده می شود و به سقف مطلوب مراجعه کننده برای انجام سنجش دست پیدا کردیم.

رییس اداره استثنایی استان مازندران گفت: سلامت اجرایی در پایگاههای سنجش قائم شهر به خوبی حس می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " سید شمس الله حسینی " در حاشیه بازدید از پایگاه سنجش واقع در مدرسه ابتدایی ۲۲بهمن قائم شهر در گفتگویی با بیان اینکه سلامت اجرایی در پایگاههای سنجش قائم شهر به خوبی حس می شود اظهار داشت: خوشبختانه پایگاههای سنجش شهرستان از وضعیت قابل قبولی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: شکل و ترتیب کار به بهترین نحو به خانواده ها توضیح داده می شود و به سقف مطلوب مراجعه کننده برای انجام سنجش دست پیدا کردیم.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران با اشاره به اینکه انتخاب عوامل اجرایی مناسب موجب ارتقاء فعالیت پایگاه سنجش می شود افزود: سعی کردیم از افراد متناسب با رشته های مرتبط و با سابقه کار مثبت استفاده کنیم.

حسینی اظهار داشت: بمنظور بالابردن سطح آگاهی افرادی که سنجش را اجرا می کنند دوره های آموزشی برگزار شد و در همان هفته اول پایگاه بازخورد این آموزشها مشخص می شود تا به بهترین شکل مدیریت گردد.

وی در رابطه با خانواده هایی که فرزندانشان در تست نمره قابل قبولی نمی آورند تاکید کرد: معمولا در پایگاههای سنجش خانواده ها به عدم توانایی کودکانشان مشکوک می شوند و تستها و آزمون های پیشرفته تر در پایگاههای تخصصی انجام می شود.

رییس اداره آموزش و پروش استثنایی مازندران افزود: به همه افرادی که بصورت تخصصی در پایگاههای سنجش کار می کنند نحوه بیان کردن و خبر رساندن به خانواده ها را آموزش دادیم اما متاسفانه بعضی از خانواده ها توجه نمی کنند و نسبت به اعلام مشکل از سوی فرد تست گیرنده واکنش منفی نشان می دهند.

حسینی در پایان از وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه مازندران و بابل که در اجرای طرح همراهی لازم را بعمل آوردند تشکر و قدردانی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز