خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد:

خریداری ۳هزار جلد کتاب برای بخش کودک کتابخانه‌های عمومی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۵۷

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران از خریداری ۳هزار جلد کتاب برای بخش کودک کتابخانه های عمومی مازندران خبر داد.

اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در نظر دارد جهت غنی سازی و ارتقاء کمی و کیفی کتاب‌های بخش کودک کتابخانه‌های عمومی استان، تعداد ۳۰۰۰ جلد کتاب کودک از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خریداری کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، عبدالحسین باقری، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، باب یان اینکه نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی باید از دوران کودکی صورت گیرد، به توجه ویژه و برنامه ریزی شده به بخش کودک درکتابخانه‌های عمومی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی شده است، اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی نیز علاوه بر تجهیز این بخش به کتاب‌های مناسب، برنامه‌های فرهنگی خوبی از جمله قصه گویی، مسابقات نقاشی و برنامه‌های نمایشی را برای کودکان عضو کتابخانه اجرا می‌کند.

باقری افزود: در سال‌های گذشته، کتاب‌های کودک با طراحی‌های تصویری و محتوایی تخصصی در راستای تربیت دینی کودکان به چاپ رسیده است و از این رو تصمیم گرفته‌ایم در اداره کل کتابخانه‌های عمومی در راستای ارتقاء کمی و کیفی کتاب‌های بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی تعداد ۳۰۰۰ جلد کتاب از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خریداری نمائیم و برای این کار مهم ۱۰ میلیون تومان نیز اختصاص داده‌ایم.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در پایان از همه خانواده‌ها دعوت کرد تا فرزندان خود را با کتاب‌های خوب آشنا کنند و به آن‌ها توصیه کرد: از فرصت بوجود آمده در بخش کودک کتابخانه‌های عمومی حداکثر استفاده را در این راستا ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز