خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر خبرداد:

فعالیت ۴ طرح‌ سالم‌سازی سواحل بابلسر در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۴۲

تمامی مسئولان کمیته‌ها موظف هستند که با حضور مستمر خود در سطح سواحل، وظایف خود را به‌درستی انجام دهند.

فرماندار بابلسر گفت: به منظور حفاظت از جان مسافران چهار طرح‌ از طرح‌های سالم‌سازی دریا در ماه مبارک رمضان فعال است.

سید کریم سجادی در جلسه طرح سالم‌سازی دریا اظهار داشت: تمامی مسئولان کمیته‌ها موظف هستند که با حضور مستمر خود در سطح سواحل وظایف خود را به‌درستی انجام دهند.

به گزارش ایلنا از بابلسر، وی درباره نحوه استفاده مسافران از طرح دریا در ماه مبارک رمضان و با تاکید به رعایت شئونات اسلامی و جلوگیری از هرگونه بی‌حرمتی و رفتارهای ناهنجار در سواحل دریا بیان داشت: به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملأعام جلوگیری شود.

فرماندار بابلسر با اعلام اینکه برای حفاظت از جان مسافران لازم است برخی از طرح‌های سالم‌سازی دریا فعال باشد، اظهار داشت: از مجموع طرح‌های سالم‌سازی دریای بابلسر تنها چهار طرح(دو طرح مردانه و دو طرح زنانه) فعال و مابقی طرح‌ها در ایام ماه مبارک رمضان تعطیل و غیرفعال باشد.

سجادی تصریح کرد: کلیه عوامل، مدیران و ناجیان طرح‌های غیرفعال موظف هستند با حضور مستمر در طرح، از حوزه و حریم طرح‌های خود حفاظت و از شنا در داخل طرح خوداری کنند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از حوادثتلخ و ناگوار و غرق شدن مسافران، فرماندهی انتظامی، دریابانی و ناجیان غریق موظفند از شنا در داخل طرح‌های حذف شده و مابین طرح‌ها جلوگیری کنند.

سجادی تاکید کرد: تمام واحدهای خبازی، رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌ها، کبابی‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها در سواحل و سطح شهرستان بابلسر تعطیل و غیرفعال و وتن‌ها رستورانهای که مجوز پذیرایی از مسافران را در این ایام دارند فعال هستند.

فرماندار بابلسر در پایان خاطرنشان کرد: به منظور آگاه‌سازی مسافران از طرح‌های فعال سواحل، شهرداری با هماهنگی فرماندهی انتظامی نسبت به نصب بنر راهنما در ورودی پارکینگ‌ها اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز