خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بهداشت‌ومحیط زیست شهری آمل:

زمین نور برای ساخت کارخانه زباله مناسب است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۲۴

مهمترین بحثی که مسئولان استانی باید به آن توجه کنند سرریز کردن این زباله‌ها و شیرابه آن در محل دفن زباله می‌باشد که عمارت دیگر جوابگو نیست.

رئیس کمیسیون بهداشت‌ومحیط زیست شهری آمل با بیان اینکه زمین نور برای ساخت کارخانه زباله مناسبت است آمادگی این شهر را برای خرید زمین اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در آمل: قدرت‌الله نائیج‌نژاد عصر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران آملی در بحثوضعیت زباله آمل ازفعالیت کمیسیون بهداشت و محیط زیست در شورای شهری خبرداد و گفت: این کمیسیون با حضور ۲۰۰هزار نفر در این استان تشکیل شده که کارشان نظارت بر بهداشت و محیط زیست است.

وی با اعلام اینکه از زمان تشکیل این کمیسیون وضعیت زباله در این استان مورد توجه قرار گرفته است، اذعان داشت: با توجه به آمار جمعیتی و زباله‌ای که وجود دارد هم‌اکنون سلامت مردم مازندران را تهدید می‌کند.

نائیج‌نژاد با بیان اینکه تاکنون در این موارد ۴۰۰میلیون تومان از سوی اعتبارات دهیاری‌های برای زباله جذب و به آن اختصاص داده شد، یادآور شد: این بودجه‌های اندک برای ساماندهی و رسیدگی به زباله‌ها کافی نیست.

رئیس کمیسیون بهداشت‌ومحیط زیست شهری آمل با تاکید براینکه هم‌اکنون بحثشورای شهر آمل نسبت به عدم آوردن زباله‌های دیگر شهرها به این شهر نیست، اظهار داشت: مهمترین بحثی که مسئولان استانی باید به آن توجه کنند سرریز کردن این زباله‌ها و شیرابه آن در محل دفن زباله می‌باشد که عمارت دیگر جوابگو نیست.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون زمینی در محور جاده آمل - بلنده واقع شده حدود ۱۰۰هکتار مساخت است، اذعان داشت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته این زمین برای ساخت کارخانه بازیافت و پسماند زباله مناسب است که متاسفانه مسئولان و نماینده مردم نورمحمودآباد موافق دادن این زمین به شهرستان آمل نیستند.

نائیج‌نژاد خاطرنشان کرد: در این امر خطیر مدیران اجرایی باید با همدیگر تعامل داشته باشند و برای آبادانی استان که دارای موقعیت جغرافیایی بالایی برخوردار است، تعامل داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز