خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران:

بانک‌ها بزرگترین صنعت کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۸۶۴

تاکنون دولت نتوانست الگوی قشنگ و هماهنگی را در بخش تولید و صنعت ارائه دهد که متاسفانه پیش آمد این ناهماهنگی برای این بخش بسیار زیاد است و مهمترین هم و غم صنعتگران وتولیدکنندگان ما شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران از جایگزینی ۱۱۰کارگاه صنعتی و تولیدی به بانک‌های این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی تقوی‌فرد در نشست مجمع هم‌اندیشان صنعت‌ومعدن شهرستان آمل واقع در تالار پذیرایی آریا با تاکید براینکه باید صنعت و بانک مورد حمایت قرار داد، ابراز داشت: با توجه به گفته‌های برخی از صنعتگران در این مجمع جامعه صنعتگران ما داشتند یک قبرستان تولیدی و صنعتگری را حس می‌کردند.

وی با بیان اینکه امروزه باید یک انگیزه در بین صنعتگران وجود داشته باشد، یادآور شد: آدم‌های صنعتگر و تجار باید صادقانه حرف بزنند و اگر امانتی به آنها سپرده شد باید در امانتداری تلاش کنند.

تقوی‌فردسه مشکل عمده در بخش صنعت و تولید در کشور ما بیان و عنوان کرد: در بخش نخست مالی و تامین منابع مالی است که به عنوان مهمترین مشکل شناخته می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه ناهماهنگی بخش‌های اجرایی دولت بخش دوم این مشکل است، بیان داشت: تاکنون دولت نتوانست الگوی قشنگ و هماهنگی را در بخش تولید و صنعت ارائه دهد که متاسفانه پیش آمد این ناهماهنگی برای این بخش بسیار زیاد است و مهمترین هم و غم صنعتگران وتولیدکنندگان ما شده است.

وی با اعلام اینکه سومین مشکل در بخش صنعت و معدن ضعف مدیریت مباشرین است، اذعان داشت: بسیاری از افراد در این عرصه این دانش و اطلاعات کافی برای چرخش تولید را ندارند که سرمایه‌گذار و مسئول فنی بخش یکی از این اینها هستند.

تقوی‌فرد در اشاره به بخش اول مشکل صنعت و تولید را در مجلس و دولت بیان کرد و گفت: در این امر باید به تشکیل یک کارگروه پرداخت تا به رفع این مشکلات توجه شود.

رئیس کمیته حمایت‌های قضائی سرمایه‌گذاران مازندران با بیان اینکه بانک صرفا یک موسسه اقتصادی است و تلاش می‌کند روزبه‌روز پیشرفت کند، افزود: در عرصه تولید باید به بیان مطالبی پرداخت که کاربردی باشد و راه منطقی و اصولی پیشنهاد شود تا برای خود درست شود.

وی با تاکید براینکه تولید سرمایه سنگینی می‌خواهد که امروزه آنچه بازدهی دارد با سود بانکی ما جواب نمی‌دهد، ابراز داشت: بانک و کارخانه دو واحد اقتصادی هستند که یکی با پول و دیگری با تولید کار می‌کند.

تقوی‌فرد ادامه داد: اگر بانک‌ها بخواهد به تولید کمک کند باید سود بانکی را به یک یا دو درصد برساند تا رونق شکل گیرد.
رئیس کل دادگستری مازندران از جایگزینی ۱۱۰کارگاه تولیدی و صنعتی به بانک‌های این استان خبرداد و گفت: متاسفانه این کارگاه‌ها به دلیل معوقات بانکی تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها بزرگترین صنعت کشور ما هستند و یک اعتبار ملی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: در این امر نباید به خاطر رشد صنعتی حاضر شویم بانک‌ها روبه ورشکستگی رود.

برقراری دین و سیاست با ردیف شدن صنعت وتولید در کشور

تقوی‌فر با اعلام اینکه زمانی صنعت وتولید رشد کند سیاست‌ها به طور طبیعی راه خود را طی می‌کنند، بیان داشت: با ردیف قرار گرفتن صنعت و تولید، دین و سیاست کشور نیز برقرار و پرچم ما حرف اول را در دنیا خواهد زد.

این مسئول با اشاره به اینکه ما می‌توانیم همانند پبشرفت در صنعت ماهواره در دیگر صنایع کشور رشد کنیم، یادآور شد: کشور ما توان بسیار بالایی دارد اما متاسفانه تفاهم بالایی نداریم.

وی اعتقاد به مهلت دادن و مراعات کردن بانک‌ها به صنعت و تولید ندارد و اضافه کرد: فرصت بانک‌ها در بخش صنعت فعلی به مانند باتلاقی در بخش صنعت و تولید ما است و این فرصت تدریجی در واقع مرگ صنعت و معدن محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز