خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان قائم شهر در گفتگو با ایلناخبرداد:

مسابقات جام رمضان مزین به نام شهداء / مراسم شبی با قرآن در شبهای احیاء

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۱۰

مسابقات ویژه جام رمضان در رشته های مختلف اعم از کشتی، فوتسال و والیبال برگزار می شود که از شبهای گذشته مسابقات کشتی و فوتبال در رده های مختلف آغاز شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم شهر از برگزاری مسابقات جام رمضان خبر داد

فرشید قدیمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا از قائم شهر، با بیان اینکه همچون سنوات گذشته مسابقات متعددی در شبهای ماه مبارک رمضان برگزار می شود اظهار داشت: کلیه مسابقات فوتسال جام رمضان به نام یادواره شهدا مزین است

وی افزود: مسابقات ویژه جام رمضان در رشته های مختلف اعم از کشتی، فوتسال و والیبال برگزار می شود که از شبهای گذشته مسابقات کشتی و فوتبال در رده های مختلف آغاز شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم شهر با بیان اینکه مسابقات کشتی در رده نوجوانان نیز در شبهای ماه مبارک برگزار می شود اظهار داشت: این مسابقات با شرکت کشتی گیران شهر های جویبار، فریدونکنار، ساری، سوادکوه و غیره به میزبانی قائم شهر در خانه کشتی برگزار می شود.

قدمی به مسابقات فوتسال اشاره کرد و افزود: این مسابقات در روستای قاسم خیل شهر ارطه با شرکت بیش از ۴۰ تیم که اکثرا روستایی هستند آغاز شده است.

وی همچنین از برگزاری این مسابقات در روستای کفشگر کلا قائم شهر در رده های نو نهالان خبر داد و گفت: فوتسال در رده های نونهالان و نوجوانان در سالن تختی شهرستان نیز برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر برگزاری مسابقات کارهای فرهنگی نیز توسط این اداره در شبهای ماه مبارک انجام می شود که قرائت وصیت نامه شهدا قبل از شروع هر بازی و نامگذاری هر بازی به نام یک شهید از جمله این فعالیت هاست.

قدمی در پاین از برگزاری مراسم شبی با قرآن در شبهای احیا خبر داد و افزود: کلیه مسابقات در شبهای احیاء تعطیل است و با هماهنگی های بعمل آمده با دستگاههای اجرایی مراسم معنوی شبی با قرآن با حضور روسای ادارات و ورزشکاران و با کمک اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری و شورای شهر برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز