خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار مازندران صورت گرفت؛

رونمایی از سایت نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۵۵

در این کنفرانس تخصصی، ظرفیت های گردشگری سلامت، چالش ها و فرصت های کشورهای عضو اکو بررسی می‌شود.

سایت نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در مراسمی با حضور احسانی معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار، بزرگ نیا مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از اعضای هیأت رییسه و هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران در سالن کنفرانس این اتاق در ساری رونمایی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران در این مراسم، ارتقای دانش علمی و فرهنگی در حوزه گردشگری تندرستی و پزشکی را از اهداف این همایش برشمرد و افزود: این رویداد موجب توسعه سرمایه گذاری اقتصادی مازندران در حوزه توسعه گردشگری سلامت می شود.

علی احسانی با اشاره به اینکه ترکیه، ایران، پاکستان، افغانستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان، قرقیزستان، ازبکستان و تاجیکستان ۱۰ کشور عضو اکو هستند، افزود: در این کنفرانس بین المللی ۶۰ میهمان خارجی از جمله رییسان اتاق اکو، بهداشت و درمان، نماینده امور خارجه و گردشگری این کشورها حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در این کنفرانس تخصصی، ظرفیت های گردشگری سلامت، چالش ها و فرصت های کشورهای عضو اکو بررسی می شود.

بنابراین گزارش، توسعه و تنوع محصولات و خدمات گردشگری سلامت، مدیریت زمین و منطقه‌بندی گردشگری سلامت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی گردشگری سلامت، اقتصاد گردشگری سلامت، فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات و گردشگری سلامت، ارتباط با مشتری، تبلیغات بازار گردشگری سلامت از محورهای کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو است.

نشانی اینترنتی کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو www. icechtmi. com است.

نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو ۲۷ تا ۲۹ مردادماه ۹۳ در مازندران برپا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز