خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر خبرداد:

زمین چیت سازی بهشهر به کارگران واگذار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۴۱

می خواهیم کارها با سرعت بیشتری انجام گرفته و زمین ها نیز به صورت قانونی به طلبکاران واگذار شده و حق و حقوق کسی پایمال نشود.

کمیته نظارت و ساماندهی شرکت چیت‌سازی این شهرستان با حضور فرماندار، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، رئیس ثبت اسناد و املاک، نماینده کارگران و نماینده مدیریت کارخانه چیت‌ سازی بهشهر، تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، در این جلسه، محمدتقی نورزاد فرماندار بهشهر، گفت: ۲۰ روز است که زمین چیت سازی در حال تسطیح است و به زودی برای تفکیک آماده می شود.

وی از رفع مشکلات مربوط به سند این اراضی خبر داد و افزود: می خواهیم کارها با سرعت بیشتری انجام گرفته و زمین ها نیز به صورت قانونی به طلبکاران واگذار شده و حق و حقوق کسی پایمال نشود.

در ادامه، نماینده کارگران کارخانه چیت سازی، گفت: با واگذاری زمین فعلی واقع در خیابان امام خمینی(ره) فقط ۷۵ تا ۸۰ درصد طلب کارگران تسویه می شود و هنوز حدود ۲۰ درصد دیگر باقی می مانند.

حسین عرب، خواستار تسریع در تعیین تکلیف زمین ۲۵۰۰ مترمربعی در چهارراه هنر برای فروش و اختصاص آن به افرادی که طلب خود را به صورت نقدی مطالبه کردند، شد.

در این جلسه مقرر گردید؛ زمین ۱۵۰۰ متر مربعی در کنار زمین دو هکتاری خیابان امام(ره) نیز جهت طلب کارگران، تفکیک و واگذار شود.
همچنین پول حاصل از فروش زمین ۲۵۰۰ متری واقع در چهارراه هنر نیز، به آندسته از طلبکارانی که خواهان دریافت نقدی مطالبات خود هستند، اختصاص داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز