خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف آمل:

بزرگترین برج اصناف شمال کشور در آمل احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۵۴۱

سند این زمین برای ایجاد و ساخت برج اصناف اخذ شده است که پس از تغییر کاربردی با همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر و اداره جهاد کشاورزی آمل عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کنیم.

رئیس اتاق اصناف آمل از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین برج اصناف شمال کشور بزودی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در آمل: غلامرضا حمیدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه برج اصناف این شهرستان در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع در بلوار شهید منفرد نیاکی جنب دانشگاه غیردولتی سبز طرح‌ریزی شده است، یادآور شد: سند این زمین برای ایجاد و ساخت برج اصناف اخذ شده است که پس از تغییر کاربردی با همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر و اداره جهاد کشاورزی آمل عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کنیم.

وی با تاکید براینکه این مجموعه بزرگ برای ارتقا بخشیدن به اصناف آن بوده و به صورت چند منظوره در قالب برج چند طبقه طراحی می‌شود، ابراز داشت: فضای نمایشگاهی دائمی برای انجام اقدامات نمایشگاهی، فضای ورزشی، تالار اجتماعات و محل برگزاری همایش‌ها در این برج ایجاد می‌شود.

حمیدی با اعلام اینکه برج اصناف آمل نه تنها در مازندران بلکه در سطح کشور نمونه و کم‌نظیر است، اذعان داشت: این مهم با همت بالای همه مسئولان استانی و شهری به همراه تلاش بازاریان و در راس آن روسای اتحادیه‌ها محقق می‌شود.

رئیس اتاق اصناف آمل در اشاره به فعالیت اتاق اصناف شهرستان آمل بیان داشت: در این شهرستان مجموع اتحادیه صنفی ۶۵ اتحادیه با ۵۱۳ رسته واحد صنفی بالغ بر ۱۶ هزار واحد صنفی تعریف شده است.

وی با تاکید براینکه از این تعداد حدود ۳ هزار واحد صنفی فاقد پروانه است، اظهار داشت: با همکاری مستمر، دائم و قابل ستایش نیروی انتظامی به ویژه نیورهای خدوم و آماده به خدمت اداره اماکن عمومی این شهرستان جهت ساماندهی این واحدهای غیرمجاز بدون پروانه اقدام کرده و در جهت پلمب آنها برمی‌آییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز